Curacao Forum

Curacao Forum eerst apartement?

eerst apartement? IP: x
maartje B 8/7/2006-10:23:45 AM
Hallo allemaal. ik wil op Curacao gaan wonen maar ik zit met 1 vraag waarmee jullie mij misschien kunnen helpen. Ik weet niet wat handiger en verstandiger is. eerst op Curacao een apartement huren en dan op zoek gaan naar een geschikt huis op het eiland of hier vanuit Nederland meteen een huis kopen. ik zit hiermee omdat een collega van mij die in Sydney is gaan wonen namelijk het probleem had dat ze door al haar werk nauwelijks nog tijd en geld had om een huis te kopen toen ze daar in Sydney een apartement had gehuurd.

alvast bedankt voor jullie medewerking.

groetjes Maartje
P.S. ik heb gezien dat hier nog een Maartje actief is maar dat ben ik niet. ik dacht dat k dat beter even kon melden

RE: eerst apartement? IP: x
Len 8/7/2006-12:47:45 PM
Ik zou eerst huren en als je hier bent, bij veerschillende makelaars langs gaan en je wensen aangeven. Dan kun je hier op jet gemak kijken wat je wensen zijn (ligging, wind, grootte, centraal etc etc). Gewoon lekker kijken in De Makelaar en het eiland rondtouren. En als je ergens al woont, weet je ook of je daar zou willen wonen of ergens anders op het eiland. Houd rekening met vervoer (heb je een eigen auto), heb je kinderen, waar is het werk, speciale hobbies waar je in de buurt wilt wonen, salaris etc.

Succes!

RE: eerst apartement? IP: x
maartje B 8/7/2006-5:50:22 PM
heel erg bedankt Len je hebt me echt geholpen de knoop nou door te hakken.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.