Curacao Forum

Curacao Forum breezers of lions-dive

breezers of lions-dive IP: x
anne-marie 9/17/2006-3:28:30 PM
wie kan mij helpen met een keuze van resort breezers, lions-dive, of ander hotel.we gaan trouwen op curacao en de groep die met ons mee gaat bestaat nu al uit 15 personen leeftijd van 4 tot 65 jaar. we zij nog nooit op curacao geweest en vinden het moeilijk om voor zoveel mensen een geschikte plek uit te zoeken.Graag jullie advies of eigen ervaringen, alvast dankjewel voor de moeite. groetjes

RE: breezers of lions-dive IP: x
Kenneth 9/17/2006-4:12:47 PM
Waarom ga je niet naar een klein complex? Wij zijn vorig jaar met al onze gasten op een kleine resort gaan zitten en hadden alle huisjes afgehuurd, leuk als je met zijn allen samen bent en je hebt dan het hele resort voor je zelf en je gasten.

Kenneth 9/17/2006-4:13:12 PM
Waarom ga je niet naar een klein complex? Wij zijn vorig jaar met al onze gasten op een kleine resort gaan zitten en hadden alle huisjes afgehuurd, leuk als je met zijn allen samen bent en je hebt dan het hele resort voor je zelf en je gasten.

olga 9/17/2006-7:55:56 PM
het is net waar je van houd denk ik
ik vind breezes nisk aan ,de hele dag je suf eten en drinken met je gekleurde armbandje
uit eten en andere dingen doen is zonde dan
op een leuk park is misschien fijner hoor

pietje 9/18/2006-3:01:26 PM
absoluut lions dive.
breezes is net een fabriek met al die bandjes etc,

Naomi 9/18/2006-6:45:54 PM
Ja, als ik uit de 2 moet kiezen zou ik dan ook voor Lions Dive kiezen, maar ik ben in verschillende resorts geweest, maar Floris suite is ook wel leuk en mooi. Maar dat moeten jullie zelf uitmaken. Habitat is echt extreem naar het westen, maar bevalt ook wel. Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf uitmaken

jan 9/20/2006-11:22:15 AM
Lion`s!

Corné 9/25/2006-3:34:56 PM
Lion,s Dive is ongetwijfeld de beste keuze! ik vond het een perfect hotel, met een leuke sfeer en niet zo massaal als Breezers!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.