hallo...
ff een vraagje..
hoe kan ik een appartement vinden als ik tijdelijk in curacao wil wonen en werken..
ik ga met een vriendin samen... en het maakt niet uit als we een appartement moeten delen..
vanaf 1 maart is het appartement naast ons huis ook weer vrij met een grote woonkamer, slaapkamer met airco, keuken, douche en toilet en terras aan de voorkant.
mail voor meer info: jep360@hotmail.com
vanaf 1 februari is het appartement naast ons huis in de gewilde buurt Mahaai ook weer vrij met een woonkamer, 2 slaapkamers met airco, keuken, douche en toilet en terras aan de achterkant.
Bel 525 54 81
Ik las net in een ander topic dat Mahaai tot de duurdere wijken behoort. Dus voordat ik te enthousiast wordt, zou je mij per mail een prijsindicatie kunnen geven? Ik ben op zoek naar een woning voor de eriode februari t/m augustus 2007, geschikt voor twee volwassenen en twee kinderen (beide 5).
Beste Esther,
Helaas moet ik je teleurstellen maar de woning is (naar aanleiding van bovenstaand bericht) inmiddels verhuurd. Een mevrouw heeft inmiddels getekend daar ze perse in deze buurt wilt verblijven.
Succes en groet,
Karel