|
|
Curacao Forum advies, wat mee te nemen naar curacao
| advies, wat mee te nemen naar curacao |
IP: x |
| ria |
6/24/2006-9:27:18 AM |
na 40 jaar weer terug voor vakantie naar duchi corsow, wat raden jullie aan om mee te nemen wat echt nodig is? Ik ga op een huis passen voor 1 mnd. Waar moet ik me op voorbereiden? Tips!!!!
vast bedankt
Ria
|
| RE: advies, wat mee te nemen naar curacao |
| henk |
6/30/2006-1:55:24 PM |
een tandenborstel
|
| maria |
7/6/2006-11:10:05 AM |
condooms of pil
|
| Isa |
7/6/2006-3:05:34 PM |
Ria,
de flauwe berichten terzijde, op Curacao is bijna alles verkrijgbaar wat je in NL in de winkels ook kunt kopen. Van Albert Heijn producten tot een heuse DA winkel.
Wat hier erg duur zijn, zijn boeken en tijdschriften. Dus om je tijd door te brengen zou ik die meenemen. Verder je vakantiehumeur en genieten maar!
Groetjes,
Isa
www.de-plantage.com
|
| Chefff |
7/11/2006-10:07:56 PM |
Iedergeval geen drugs, er is zat op `t eiland....
|
| webmaster |
7/12/2006-1:39:46 AM |
Nou Nou, wat een grappenmakers zijn er weer op ons forum te vinden. Je paspoort en creditcard/pinpas zijn het belangrijkste, je kunt hier alles kopen, het zal soms wel een tikkeltje duurder zijn als in Nederland maar ja, je bent op vakantie of niet.
Ik weet natuurlijk niet of jullie nog speciale behoefte hebben tijdens jullie vakantie maar dan is het misschien een idee om iets specifieker te zijn. Want zoals gezegd, pindakaas, hagelslag, drop, rookworst en yogho yogho, zijn allemaal verkrijgbaar, soms niet eens veel duurder dan bij de Dirk of Albert Heijn.
Misschien is het beter om advies te geven wat je niet hoeft mee te nemen, zoals een jas of dikke wollen trui. Dat soort dingen zijn totaal overbodig, ook al is het deze dagen bijna net zo warm in NL als hier.
|
| Esther |
12/19/2006-12:32:52 PM |
Goede anti-mug. Erg belangrijk want hier is de dengue-mug. In Nederland zijn van die elektrische apparaatjes, die heb ik hier nog niet gevonden.
|
| Len |
12/19/2006-1:41:19 PM |
hmmm, dengue is hier volgens mij niet hoor, wel op Aruba, maar niet hier. En goede anti mug, kun je hier uitstekend kopen (Off, Cutter, Osi) en ook van die elektrische dingen kun je hier prima kopen bij de DA. Werken bij mij niet, gewoon in de nacht de airco aan en weinig last van muggen en als je buiten loopt of zit, Spray erop (op je lichaam) en klaar...
|
| jacqueline |
1/18/2007-9:21:10 AM |
Hoi daar
ik zou als ik jou was twee weken van te voren een pot vitamine B complex leegeten!! Heel goed tegen de muggenbeten! en dat scheelt weer een dure, giftige fles `Off`` !
|
| viktoria |
1/19/2007-6:28:51 PM |
Er is hier ook dengue.Het steekt zich de kop op als het erg veel geregend heeft.Maar maak je maar niet te druk.Het zijn altijd maar een paar gevallen per jaar op een bevolking van 140.000.
|
<Terug naar Overzicht>
|