Hoe kunnen 5 kleine eilanden zoveel schulden hebben? Dat is toch niet normaal? en dan wil ons kabinet alles kwijtschelden. Ik ben blij dat die mensen daar tegen hebben gestemd dat scheelt ons heel veel geld!
Tom, welk goed doel? de corrupte politici van Curacao? en daarom betaal ik me scheel aan belastingen. Het moet ergens ophouden hoor. en ik denk dat de mensen in Irak en afghanistan het inderdaad veel beter kunnen gebruiken aangezien hun land in puin is geschoten.
weer zo`n nutteloze discussie
in nederland betaal je zoveel belasting omdat het dieven zijn
wat interessert jou het nou waar je belastingcenten naar toegaan je bent het toch kwijt
vergeet niet dat ned. achter het beleid van lullo bush staat, dus boter aan de galg.
of wil je een moslim overheersing?
5 miljard minder aan belastingen die wij moeten betalen is zeker wel van belang voor ons.
Anders hebben ze weer een reden om nog meer belastingen te heffen. Trouwens de waddeneilanden hebben ook niet zoveel schulden
o je hoopt erop dat je minder belasting gaat betalen (ken je eigen land)
volgens mij heb je thuis geen radio of tv of ben je na de 2e wereldoorlog niet meer buiten geweest
jij weet net zo goed als ik dat dit kletskoek is
is het leven in ned. ooit goedkoper geworden?
hou jezelf niet voor de gek!
er word wel weer een ander regeltje gevonden of een ander ``project`` waar je je geld kwijt kunt
bob
Als Nederland er zelf geen belang in heeft dan zouden ze echt die schulden niet overnemen. Het zal op lange termijn wel meer geld opbrengen dan kosten...
die 5 miljard GULDEN schuld waarover gesproken wordt betreft ook veel interne schulden. het is dus niet het volle bedrag. Vanuit NL moest ook in euro`s worden geleend hetgeen het extra hoog heeft gemaakt. De discussie is daarnaast nog wel wat complexer dan hierboven staat. het statuut regelt ook het e.a
weet je hoeveel geld vanuit NL naar Spanje, oost EU, etc gaat? trust me...het is wat meer hoor.
Curacao besteed ERG veel geld aan NL`ers: bierblikjes van de ranzige stagaires op ruimen.
nog een keuze is: invest in Poland!!!
leer ze nederlands zo dat de 250,000 immigrants je lekker kunnen vragen waar ze ``werkloos geld`` kunnen krijgen!
of gewoon pols gaan leren op school? maar dat zijn weer ``te veel vakken`` voor de nederlanders
je hebt opties, het lijkt mij logisch dat je liever lekker naar Curacao kan gaan op vacantie dan zien dat elk jaar er 100,000 banen minder zijn ivm pole die nederlands kunnen?
trouwens, ik ben geen curacao`er, ook geen nederlander...en op Curacao te wonen ipv nederland was geen beslissing...een wijze keuze, als je open blijft zie je ook waarom!