|
|
Curacao Forum Wil in jan 2008 voor een hafl jaar naar Curacao
| Wil in jan 2008 voor een hafl jaar naar Curacao |
IP: x |
| michelle |
2/8/2007-6:50:55 AM |
Hey ik wil volgend jaar jan 2008 naar curacao gaan om daar te gaan werken in de kinderopvang.Het lijkt me echt geweldig om daar te gaan werken.Het enige probleem die ik heb is dat ik niet alleen durf te gaan.....erg he?Zijn er nog meer mensen die volgend jaar naar Curacao willen gaan werken voor een half jaar, maar niet alleen durven te gaan?Stuur me een mailtje
Ik heb mijn spw diploma en ik ben 22 jaar!
|
| RE: Wil in jan 2008 voor een hafl jaar naar Curacao |
| jenny |
2/8/2007-2:38:35 PM |
hey meid
ik loop nu stage op curacao
en in de zomer kom ik voorgoed op curacao wonen.
ik doe ook de opleiding spw3
mischien kunnen we als je wil een paar keer chatten
en praten over het werk veld.
|
| Michelle |
2/8/2007-3:14:24 PM |
Ik vind het het leuk dat je heb gereageerd!
Leuk hoor dat je daar nu stage loop, ik wil volgend jaar ook echt gaan!
En hoe vind je het tot nu toe, is het zwaar of valt het wel mee?
|
| jenny |
2/8/2007-3:22:22 PM |
nu loop ik stage op een zmlk shool
ik ben zelf 24 jaar .
tja hier werk je van 7.30 tot 12.45
het is hier echt leuk om met de kinderen te werken en je werk ook met minder stress en een heel flexibe rooster .
alleen heb ik niet een goeie zicht wat je hier allemaal kan doen met spw 3 en hoeveel zou een spwer verdienen.
me dochter zit nu op een kinderopvang van een nedelandse vrouw echt een lieve vrouw is ze .
mischien kan je wil helpen met een stage plek bij haar .
ze neem regelmatig stageres en werken met zijn zker nu 4 nederlandse meisjes bij haar .
ze heb ook een site alleen weet ik die niet kan ik morgen wel voor je gaan aanvragen als je wil.
|
| michelle |
2/8/2007-3:43:08 PM |
Wel lekker maar tot 12,45 werken maar de zon is na 13,00 ook op zijn heets.Het lijkt me wel zwaar na 13,00 te werken.Maar ik zoek geen stage plek ik zoek echt werk, ik wil weten hoe het is om in Curacao te werken in de kinderen opvang het liefst een naschoolseopvang.Jeugdzorg lijk me ook heel erg leuk.Dus per week maak je niet zoveel uur, is dat wel genoeg om rond te komen daar
|
| jenny |
2/8/2007-3:54:21 PM |
ja rond 13.00 is het wel warm hoor .
maar als de school uit is moet je niet blijven om lessen voor de volgende dag voor te bereiden. meestal rond die tijd zit ik al in de auto om me kind op te halen.
over naschoolse opvang hier weet ik echt niet genoeg.
meestal werken ze gewoon door ik bedoel der mee als je in de opvang werk werk je daan gewoon door en vang de kinderen op ongveer 12.45
en over hoeveel zo je verdienen dus als je rond kan komen licht er aan huur duur je woon ruimte moet gaan betalen.
|
| SINT |
2/10/2007-12:50:59 AM |
Werken in de kinderopvang verdien je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig 1200 bruto en netto krijgt je 900,-- per maand. Dus Michelle je verdien heel weinig hoor en voor naschoolse opvang dat zou ik niet doen.Ik woon en werk ook met kinderen maar nu zoek ik zelf iets anders.De grote kinderen ppffffffff alleen gek word ik niet van.Michelle iets anders zoeken.
|
| SINT |
2/10/2007-12:51:06 AM |
Werken in de kinderopvang verdien je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig 1200 bruto en netto krijgt je 900,-- per maand. Dus Michelle je verdien heel weinig hoor en voor naschoolse opvang dat zou ik niet doen.Ik woon en werk ook met kinderen maar nu zoek ik zelf iets anders.De grote kinderen ppffffffff alleen gek word ik niet van.Michelle iets anders zoeken.
|
| Michelle |
2/10/2007-2:46:31 PM |
Bedoel je 900 florin of euro?
En ik doe het eerlijk gezegt niet voor het geld ,ik wil gewoon daar ervaren hoe het is om in de kinderopvang te werken, en het is maar voor een half jaar, ik neem natuurlijk wel wat spaargeld mee om rond te komen!Hier in Nederland verdien je ook niet echt veel hoor in de kinderopvang hoor!Maar waarom zoek je iets anders?Voor het geld of vind je het gewoon niet meer leuk?
Iniedergeval leuk dat je heb geregeerd SINT!!
|
| werken curacao met spw 3 |
IP:84.25.75.12 x |
| Axzana |
9/3/2007-4:51:53 PM |
Hallo,
kan iemand mij misschien helpen.
ik wil volgend jaar voor een tijdje naar curacao maar moet dan natuurlijk wel werk en woonruimte hebben iemand tips??
ben namelijk heel internet aan het afzoeken maar er worden zoveel stagaires gevraagd.
ik ben 23 jaar en heb spw 3 diploma gehandicaptenzorg, en werk momenteel als zelfstandige in de zorgsector. in 2005 aleens 3 maanden gewerkt in amerika (stage)
groetjes axzana
|
IP:87.209.73.41 x |
| loes |
9/12/2007-11:23:20 AM |
Hallo,
Ik ben/was ook op zoek naar een baan op curacao. Heb pedagogiek gestudeerd, maar heb gemerkt dat een vacature vinden in die richting een hels karwei is. Heb nu besloten om toch maar een extra stage te gaan volgen, zodat ik toch naar curacao kan en ervaring op kan doen.
Als het goed is heb ik nu een stage gevonden op een basisschool, dus inderdaad erg fijne werktijden waardoor ik ook nog eventueel tijd heb om een baantje erbij te nemen.. geld is natuurlijk ook erg handig!!
Ik ga in januari en ook alleen, lijkt me ook erg spannend. Misschien leuk om een keer te mailen ofzo..
Groetjes Loes
|
IP:83.82.60.253 x |
| Quin |
10/4/2007-10:48:26 AM |
ey michelle,
ik ga volgendjaar ook naar curacao. kom er zelf van daan ,maar woon al bijna 18 jaar in nederland.
ik heb ook spw gedaan en wil ook graag in die sector verder. ik heb van me zus paar adressen gehad. dus als je geintreseerd bent dan hoor ik het. ben ook nozelf opzoek naar woonruimte etc.
mij email is Quin_paula@hotmail.com
ik hoor wel van je
|
| RE: Wil in juni 2008 voor een hafl jaar naar Curacao om te werken |
IP:82.74.166.26 x |
| marjon |
1/14/2008-8:59:29 AM |
hallo, ik heb een vraag: Ik hoop mijn diploma SPW nieveau 4 eind mei te kunnen halen en wil dan graag eenhalf jaar op curacau werken. Heeft iemand nog een leuk adres voor mij?Het lieft op de kinderopvang, wonen of met gehandicapten.
ook zoek ik woonruimte!Iemand nog tips?alvast bedankt.
|
<Terug naar Overzicht>
|