|
|
Curacao Forum Wie vertrekt er ook begin januari?
| Wie vertrekt er ook begin januari? |
IP: x |
| denyse bakker |
12/23/2006-7:04:12 AM |
Hallo, ik ben Denyse 23 jaar en ben van plan begin volgende maand
te vertrekken en een baantje in de horeca te zoeken.
Ik zou ook nog graag mijn rijbewijs halen!
Eind juni wil ik dan weer teruggaan.
Zou leuk zijn als we samen konden reizen of elkaar daar ontmoeten!
Groetjes, Denyse
|
| RE: Wie vertrekt er ook begin januari? |
| Nick Postma |
12/29/2006-8:57:48 AM |
He Denyse,
Ik ga in februari, voor 5 maanden stage lopen. Helaas dus niet samen reizen, maar misschien komen we elkaar daar wel tegen? Voeg me anders toe op msn nickpostma@hotmail.com dus gewoon mijn naam aan elkaar en dan hotmail voor als een email adres plaatsen hier verboden is.
Ik ga ook eind juni terug.
|
| Nick Postma |
12/29/2006-8:57:49 AM |
He Denyse,
Ik ga in februari, voor 5 maanden stage lopen. Helaas dus niet samen reizen, maar misschien komen we elkaar daar wel tegen? Voeg me anders toe op msn nickpostma@hotmail.com dus gewoon mijn naam aan elkaar en dan hotmail voor als een email adres plaatsen hier verboden is.
|
| Nick Postma |
12/29/2006-8:57:49 AM |
He Denyse,
|
| Leonie Kleinman |
1/4/2007-4:39:21 PM |
Hey Denyse,
Ik ben 24 jaar en vertrek 20 januari naar Curacao en ga werken bij Kontiki. Misschien dat we elkaar daar wel tegen komen...Wanneer ga jij?
Groetjes Leonie
|
| denyse |
1/5/2007-12:23:43 PM |
hoi leonie en nick!
Leuk dat jullie ook gaan! Ik ben op t moment alles n beetje aan t regelen. Ik ben van plan eind jan, begin feb te vertrekken.
Hebben jullie al woonruimte, is dat makkelijk te regelen???
mijn mail adres is denyse_123@hotmail.com, kunnen misschien dan nog beetje meer kletsen!
groetjes denyse
|
| Maaike |
1/5/2007-2:33:00 PM |
Hallo!
Ik (21) ben ook van plan om begin februari naar Curacao te gaan om daar ongeveer twee maanden of langer te gaan werken en leuke dingen te doen. Ik heb een toeristische opleiding gedaan dus hoop daar wat in te vinden.
Hoe zijn jullie bezig alles te regelen qua werk en woonruimte etc.?
Groetjes Maaike
|
| Leonie |
1/6/2007-9:09:48 PM |
Hey Denyse,
Ik heb mijn woonruimte geregeld via wereldstage/job. www.wereldstage.com. Ze hebben studio`s of kamers. Ook Anneke Maduro kan je helpen. roxsha@yahoo.com. Mijn mail adres is Leonie_Kleinman@hotmail.com.
|
| denyse |
1/8/2007-7:52:59 AM |
Hoi Maaike! Heb gehoord dat t makkelijkste om werk te krijgen is wanneer je het daar regelt. Ze willen je meestal toch graag persoonlijk ontmoeten. Nu heb ik het over horeca werk, dus weet verder niet hoe het zit met andere baantjes!
succes
|
| Maaike |
1/8/2007-2:05:41 PM |
Hoi Denyse en Leonie,
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb ook al gemaild met Anneke Maduro, zij heeft helaas geen accommodaties meer beschikbaar. Ik heb gekeken op de site van wereldjob, het is wel een fijn gevoel als alles al geregeld is als je aankomt, maar het is natuurlijk wel een best bedrag dat je moet betalen voor hun dienst. Ik denk er nog even hard over na! En Denyse, heb jij al woonruimte gevonden?
Groetjes Maaike
|
| Nick Abcouwer |
1/10/2007-5:26:14 PM |
Hey denyse, maaike en leonie,
Allemaal naar curacao dus? Alles al een beetje rond of de laatste loodjes nog. Ik ga begin februari die kant uit voor 5 maanden stage, misschien dat we elkaar daar treffen.
Gr Nick
|
| denyse |
1/13/2007-8:25:20 AM |
Hey allemaal!
ik heb n baantje aangeboden gekregen met waarschijnlijk kamer erbij, dus probleem kamer gelukkig opgelost. Kreeg trouwens van die anneke nog wel paar aanbiedingen, op t moment heeft ze dus wel weer wat. K vertrek 5 februari, dus k hoop dat k jullie dan daar zie!!!
groetjes denyse
|
| maaike |
1/14/2007-3:49:26 PM |
hoi denyse, ik vertrek medio 2007 naar curacao. heb je op msn toegevoegd, kunnen we miss wat tips uitwisselen.ik ben alles aan het regelen via wereldjob, maar ben benieuwd hoe jij het gedaan hebt. voeg me anders even toe. maaike160282@hotmail.com
|
| denyse |
1/15/2007-9:18:38 AM |
hey maaike, ik heb op n middagje alle resort en bars etc. mn cv gestuurd en gezegd dat k n baantje zocht. Daar kreeg k best veel reacties op.
Is volgens mij t snelste en minst prijzige (hoef je niemand in te schakelen)
|
| Maaike G. |
1/21/2007-9:10:53 AM |
Hallo allemaal,
Eerder heb ik hier ook al een berichtje geplaats, zie dat er nog een maaike bijgekomen is :)
Ik heb inmiddels al veel mailtjes gestuurd naar hotels etc voor baantjes, alleen helaas ook mailtjes terug dat ze niemand meer nodig hebben. Tips zijn dus nog altijd welkom! :)
Voor woonruimte heb ik al wel wat betere berichten gehoord. Heb nu met iemand contact die kamer verhuurd in de wijk Mahaai. Ik heb me ook ingeschreven bij joho maar volgens mij duurt het wel een tijdje voordat je daar wat van hoort. Het is ook allemaal een beetje kort dag natuurlijk om nog werk te regelen.
Hebben jullie ook gewoon eerst een ticket geboekt en vervolgens maar zien wat je kan regelen qua woning en werk etc? (als je het niet via een organisatie hebt geboekt dan).
Ik zou het leuk vinden om wat meer in contact te komen met mensen die rond februari vertrekken.
Groetjes Maaike
|
| Maaike |
1/22/2007-5:35:04 PM |
hey denise, ik ben ook bezig met open sollicitaties. krijg ook wel redelijk veel reacties terug maar allemaal met de mededeling dat ik in juli nog eens contact op moet nemen. ze kunnen zo ver van te voren niet weten of ze mensen nodig hebben rond de tijd dat ik wil gaan. (sept)
asl je msn hebt voeg me dan even toe..maaike160282@Hotmail.com
groetjes andere maaike ahha
|
| denyse |
1/23/2007-5:53:27 AM |
hey maaike! Ik heb het eigenlijk 2 maanden van te voren gedaan. Maarre ik vertrek al binnen 2 weken dus kan altijd wel ff voor je rondvragen daar en wie weet kun je mijn baantje wel overnemen, k ga achter de bar werken bij n resort en vertrek begin aug weer, dusse wie weet!!!!
groetjes denyse
|
<Terug naar Overzicht>
|