Curacao Forum

Curacao Forum Wie kent Sigmond Lak

Wie kent Sigmond Lak IP: x
Pikinees 9/15/2006-3:06:02 AM
Ik ben al heel lang op zoek naar Sigmond Lak(ook als Junny genoemd).
Kent iemand hem, en kan iemand mij vertellen wat er van hem is geworden. Waar hij nu woont. Als iemand hem kent, en ziet vertel hem dat ik pikinees wat van hem wil horen. En dat ik hem dringend moet spreken.

RE: Wie kent Sigmond Lak IP: x
Gino 9/15/2006-3:09:55 AM
Ik denk dat hij nu in schelpwijk woont. is dit de zelfde Junny?
Ik heb hem ook heel lang niet gezien. Ik zou ook graag contact met hem willen hebben. was een klasgenoot.

Brother 9/15/2006-5:50:03 AM
Bedoel je Junny die in Bonam woonde?

Pikinees 9/18/2006-4:10:40 AM
ken je hem? Brother??

Pikinees 9/20/2006-3:36:51 AM
Ik ben echt op zoek naar Junny, wie kan me helpen?

Pikinees 9/26/2006-3:12:10 AM
Hallo allemaal,

Ik word een beetje bezorgd, want het lijkt dat niemand ooit van Junny heeft gehoord! Zijn echte naam is Sigmond Lak hij zat op de technische school op Cas Cora vroeger, daarna is hij naar Otrabanda op school gegaan.

Hij was een goede vriend van mij vroeger maar we zijn elkaar uit het oog verloren. Ik zou nu graag wat van hem willen horen. Dus degene die hem kennen aub vertel hem dat ik naar hem op zoek ben. Ik weet zeker dat hij heel erg blij is om ook wat van mij te horen.

Alvast heel erg bedankt.

alet 1/17/2007-2:41:36 PM
Ik ga voor stage naar Curacao en daar is Junny mijn contact persoon om alles te overlegen hoe de stage verloopt.
wij huren bij hem sport materiaal om te gebruiken bij onze stage op de basisisscholen tijdens de gym lessen ik ga er 24 jan. heen over een week dus.
en als ik het goed begrepen heb woont hij idd. in schelpwijk

pikinees 1/18/2007-3:49:46 AM
Hi Alet,

thanks voor je reactie, maar ik vraag me af of zijn echte naam Sigmond is want op curacao zitten nl heel veel Junny`s of heeft hij zich voor gesteld met zijn echte naam.
Je had het over matriaal bestellen wat voor zaak is het eigenlijk, of gaat het hier om een school.

Dus je gaat voor stage leuk zeg, voor hoe lang ga je, ik zou zeggen geniet er van en maak er een leuke tijd van tijdens je verblijf daar.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.