Curacao Forum

Curacao Forum Wie kent Best western Blue Bay village?

Wie kent Best western Blue Bay village? IP: x
Angelique 9/19/2006-2:46:28 AM
Omdat wij snel moesten boeken en weinig keus hadden hebben wij de accomodatie Best western Blue bay village geboekt. Ik kan er echter weinig tot niets over vinden op internet. ook onze reisagent heeft nauwelijks informatie. Wie kan wat meer vertellen over deze accomodatie?

RE: Wie kent Best western Blue Bay village? IP: x
Isa 9/19/2006-7:12:03 AM
Hallo Angelique,

Volgens mij hebben jullie voor volgend jaar geboekt. Want dit hotel bestaat n.l. nog niet. Het is wel in aanbouw en ze zijn nu personeel aan het werven. Maar Blue Bay is wel rustig, leuk strandje en heeft een mooi restaurant - Azzuro. Veel plezier!

Isa
www.de-plantage.com

andreas 10/4/2006-2:25:13 PM
Volgens mij is het hotel per 1 oktober open.
http://www.bluebay-village.com/
telefoonnummer van hotel voor info:+5999 88 88 800

yvonne smolders 10/8/2006-7:23:20 AM
Hallo Angelique,
Maak je geen zorgen. Blue Bay village is voor een deel klaar en alles is 1 december a.s. operationeel .De huizen zijn super, mooi uitzicht , dicht bij mooiste strand van Curacao , leuke bar en retaurant , mooi zwembad en 10 minuten van Willemstad . Zou wel een auto huren om alle mooie plekjes van Curacao te ontdekken . Wij kunnen het weten , zijn eigenaar van een villa die in de verhuurpool zit . Dus ..... fijne vakantie en misschien zit je wel in onze villa ( no. 48)

groetjes,

Yvonne en Henk

Josefa 10/8/2006-2:25:43 PM
Is het waar dat het op blue bay zwaar naar poep ruikt omdat alle irrigatie met beerput water geschiedt? ik hoor van mensen die op boca sami wonen dat de stank zelfs hun kant op gaat. grondwaterputten mogen niet dus iedereen bewatert hun plantjes met poep. handig en mooi voor de plantjes maar de stank is verschrikkelijk. leuke vakantie, in een poepgeur.

Yvonne 10/12/2006-5:26:15 PM
Beste Josefa, hoe vaak ben je aan het strand van Blue bay geweest met het verhaal over de poepstank ? Wij komen er 3 maanden per jaar gedurende de afgelopen 5 jaar . Een keer 1 dag last gehad van stank , maar die is van de raffinaderij als de winde verkeerd staat . Ik denk dat ze in Boca Sami hun eigen lucht ruiken .

Yvonne

Josefa 10/12/2006-6:26:02 PM
yvonne, maar is het waar dat jullie daar alleen sceptic tanks mogen gebruiken en ook voor de golfbaan? dat was mijn vraag.

j.

janine 10/19/2006-5:20:03 PM
Toevallig dat ik dit lees want wij willen waarschijnlijk in Januari naar dit resort gaan. Wij hebben twee kinderen en willen niet zo in de drukte zitten. Daarnaast wil ik duiken en is mijn man een echte golffanticus.
Wij zijn wel benieuwd naar de bungalows en of er ook uitzicht op de zee is. Enne, kinderanimatie aan het strand? Wat kan ik mij daarbij voorstellen? ANgelique ben je ondertussen al geweest? Wat vond je ervan?

Yvonne smolders 10/21/2006-6:18:10 PM
Hallo Janine,
aanrader voor rustig strand, ideaal voor kinderen , loopt af en dus kindvriendelijk . leuk zwembad en speeltuintje . er is niet echt kinderanimatie . maar ze zullen zich prima vermaken. Ideaal voor snorkelen en duiken ( goede duikschool en verhuur diversen) , golfen super .Gezelige bar en fijn personeel . Bungalows: enkele uitzicht zee, anderen op golfcourt en vijver. vraag naar no. 48 ( is van ons), wij hebben ook wasmachine en droger. Mail ons even als je foto´s wil zien van het huis.Ik kan tevens zorgen voor speelgoed als je leeftijd kids aan me doorgeeft ( hoef je niet zoveel mee te slepen);
Groetjes ,

yvonne

boca sami of lagun? IP: x
caro 11/21/2006-11:47:22 AM
wie kan ons uit de twijfel helpen???
in mei gaan we voor het eerst naar curacao. nu zitten we enorm te twijfelen tussen 2 appartementen, 1 is in boca sami en ziet er fantastisch uit qua ligging (aan zee), maar we weten eigenlijk niets over het dorp en de omgeving.
het andere apt. ziet er op zich iets minder mooi uit maar het dorpje lagun lijkt ons heel leuk (authentiek, niet overspoeld door toerisme enz.) ook de omgeving daar leek ons erg mooi. wie weet iets meer te vertellen over boca sami? of over lagun? misschien kunnen we dan een knoop doorhakken....
bedankt, frits en caro

Johan 1/28/2007-5:22:59 AM
Ik ben er 3 weken geweest. Niks geroken. Blue Bay is een zeer groot gebied (15 bij 15 km???) Bij het strand is het TOP! (en dat is waar de huisjes staan) Johan

ad 1/30/2007-12:06:27 PM
Josefa, ben je er geweest ? volgens mij niet.
Het is een super lokatie. Hebben in huis 14 gezeten, prima ligging bij zwembad en vlak bij strand. Mooiste strand van curacao en heel gezellig.
Wij gaan volgende keer weer.
De golfbaan is ook super, Je kan zo van het strand of vanuit het huis naar de golfbaan lopen.

sophie 2/22/2007-1:32:44 PM
Wij gaan 1 augustus naar blue bay village.
We zijn met z`n zessen.
Het lijkt ons er erg leuk uit zien.
Maar er is nog weinig over bekend. Weet iemand nog waar je nog meer info kunt krijgen?
Alvast Bedankt,

Leviene 2/23/2007-6:51:03 AM
Wie kan mij vertellen welk huisnummer het dichtst bij het strand is?
Bedankt ;-)
Leviene

Annemieke 2/23/2007-6:33:16 PM
Hoi Leviene. Wij zijn gister teruggekomen van 2 weken Blue Bay. Het was echt geweldig! Villa nummer 1 en 2 zijn het dichtst bij het strand, maar ook naast de receptie en het parkeerterrein. Het is geen groot terrein dus eigenlijk is alles dicht bij het strand. Vraag wel naar een enkele villa, want als je in een dubbele zit heb je best veel last van alle geluiden van de bovenburen?
Annemieke

Annemieke 2/23/2007-6:39:29 PM
Hoi Leviene. Wij zijn gister teruggekomen van 2 weken Blue Bay. Het was echt geweldig! Villa nummer 1 en 2 zijn het dichtst bij het strand, maar ook naast de receptie en het parkeerterrein. Het is geen groot terrein dus eigenlijk is alles dicht bij het strand. Er zijn enkele en dubbele villa`s. Ze zijn allemaal hetzelfde, maar onderin de dubbele heb je wel last van de geluiden van de bovenburen.
Annemieke

RE: Wie kent Best western Blue Bay village? IP:91.178.100.249 x
Sabien 4/2/2008-5:35:02 PM
Hoi,
Wij willen dit jaar met 4 personen gaan. Weet je of dat met 3 slaapkamers bestaat en hoeveel het prijskaartje ongeveer is??
Gr

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.