Ik dacht even dat mijn plan om te werken en te genieten op Curacao niet door zou gaan, maar gelukkig kreeg ik gisteren te horen dat ik van de zomer alsnog naar Curacao mag komen om te werken bij een notariskantoor. Super om nu echt een (letterlijk en figuurlijk) zonnig vooruitzicht te hebben!!
Ik stap als het goed is zaterdag de 7e of zondag 8 juli in het vliegtuig en ben van plan om rond 10 september terug te vliegen.
Dus bij deze de vraag: wie loopt rond die tijd ook met z`n koffer te zeulen of ligt al naast een palmboom op het strand te zonnen? Het lijkt me leuk om al wat contacten op te doen, want alleen een cocktailtje drinken is ook maar zo alleen en daar is het happy hour niet voor bedoeld.
Waarschijnlijk kan ik mijn huisvesting regelen via Wereldstage; ik zit te denken aan een studio. (iemand ervaring hiermee?) Zitten er toevallig ook mogelijk toekomstige ``buurtjes`` tussen de Wereldwijzer-gebruikers? Dan hoeven we tenminste niet van volslagen vreemden een kopje suiker te lenen....