Curacao Forum

Curacao Forum Wie gaat er in 2007 naar Curacao?

Wie gaat er in 2007 naar Curacao? IP: x
Leonie Kleinman 1/4/2007-5:03:09 PM
Dag Allemaal,

Ik zag dat er al meerdere over dit onderwerp hebben geschreven, maar zet hem er toch als nieuwe weer op. Ik ben 24 jaar en vlieg 20 januari naar Curacao. Ik blijf daar minimaal een half jaar. Ik ga eerst werken in de horeca. Ik ga alleen dus het leek me leuk om alvast wat contacten te leggen.

Misschien tot in Curacao!

Groetjes!

RE: Wie gaat er in 2007 naar Curacao? IP: x
Maaike 1/5/2007-1:25:37 PM
Hoi Leonie,

Ik ben van plan om voor ongeveer twee maanden, misschien langer, naar Curacao te gaan. Ik zou graag begin februari vertrekken. Ik wil vooral lekker genieten en een leuk baantje zoeken. Ik heb ergens gelezen dat je werk ter plaatse het beste kunt regelen. Kun je mij vertellen hoe jij alles geregeld hebt? Woning, werk etc? Het lijkt mij in ieder geval leuk om van te voren al wat contacten op te doen.

Groetjes,
Maaike

Dewi 1/6/2007-7:03:56 AM
Hey Leonie,

Ik ben 25 en ik vlieg 26 januari naar Curacao. Ik blijf er voor zolang ik het naar mijn zin heb. Ik ben tandartsassistente ga er werken bij een tandarts.
Ik blijf er ook in mijn upje, maar er gaat de eerste 2 wkn wel een vriendin mee om `op te starten`. Lijkt me idd ook leuk om al wat mensen te leren kennen. Is toch altijd gezelliger dan alleen!

Hoop wat van je te horen!

Greetz Dewi.

Dewi 1/6/2007-7:18:40 AM
Dit is trouwens mijn emailadres, dat is miss wat handiger!
dewi_endeveld@hotmail.com

Leonie 1/6/2007-9:01:52 PM
Hoi Maaike,

Ik heb alles via wereldjob geregeld. Ze hebben een site waar je alles op kunt vinden www.wereldjob.com of www.wereldstage.com. Het kost wel even wat centjes, maar dan heb je ook wat. Succes!

Groetjes Leonie

leonie 1/6/2007-9:04:14 PM
Hoi Dewi,

Wat leuk dat je ook gaat...Ik mail je!

Groetjes Leonie

kelly 1/11/2007-5:17:20 PM
hey meisjes,

Ook ik ga naar Curacao, ik vertrek op 28 januari. ik ga stage doen als orthopedagoge. Leuk als je al iemand kent als je aan komt...

defrancq_kelly@hotmail.com

Maaike 1/11/2007-5:42:11 PM
Hoi hoi, ik ga ook in 2007 naar Curacao. Ik ben alles aan het regelen via wereldjob.nl Heb ze vanochtend nog gebeld omdat ik graag wilde weten of ik het zelf kon regelen allemaal. volgens hun zijn veel horecagelegenheden aangesloten bij Wereldjob en andere nederlandse organisaties. Dus na wat info te hebben verzameld, nemen ze niet zomaar Nederlanders aan als je op eigen houtje gaat. Omdat ze graag willen weten waar ze aan toe zijn, nemen ze alleen mensen via nederlandse organisaties aan. wie wil klessen op msn mijn email is maaike160282@hotmail.com

groetjes maaike

Nick Postma 1/12/2007-5:51:10 AM
Hey Maaike, ik was even weg, maar goed verwijder me maar :)
Ik kom je nog wel tegen op Curacao...praten we dan wel verder, oki?

En anders veel plezier, ik ga in elk geval genieten!

maaike 1/14/2007-3:51:28 PM
je mag me wel toevoegen hoor nick. maaike160282@hotmail.com
wat tips uitwisselen. groetjes

maaike 1/14/2007-3:53:04 PM
hoi leonie, ik ben ook alles aan het regelen met wereldjob. na de lichting van jan. en feb. start de volgende procedure. dus hoop ook vo mij. ik wil in sept graag er naar toe. ze gaan eerst kijken of ik in de schoonheidssverzorging kan gaan werken, maar als dat niet lukt horeca. waar ga jij werken? tohc nite bij die toffe mambobeach he? ahha kuss
voeg me anders even toe.!! maaike160282@Hotmail.com

31 januari IP: x
Sacha 1/15/2007-5:19:11 PM
Gaat er iemand toevallig 31 januari naar Curacao?

Nick Postma 1/16/2007-5:22:00 AM
Hey Sacha, ik vertrek 31 januari met KLM.
5 februari moet ik beginnen, dus eerst nog even lekker bijkomen daar.

Wat ga jij er doen, je mag me wel toevoegen op msn anders als je wilt: nickpostma@hotmail.com

maaike 1/16/2007-10:22:29 AM
hebben jullie al een verblijf en werk?? of gaan jullie georganiseerd met bv wereldjob?? ik ben wel benieuwd hoe jullie het hebben gedaan.
lieve groetjes van maaike160282@hotmail.com

RE: Wie gaat er in 2007 naar Curacao? IP:81.69.89.218 x
louisa 10/15/2007-5:08:05 AM
hoihoi!

Ik vertrek in maart naar curacao voor een halfjaar,en ik ga ook alleen!Best wel spannend allemaal,lijkt me leuk om alvast mensen te leren kennen!Ik ben trouwens 20 jaar,en ik ga daar in de horeca werken.

groetjes!!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.