|
|
Curacao Forum Wie gaat er allemaal naar Curacao voor en tijd?
| Wie gaat er allemaal naar Curacao voor en tijd? |
IP: x |
| Wendy |
6/24/2006-10:59:11 AM |
Hoi,
Ik lees dat er best veel mensen zijn die voor een tijd naar Curacao gaan. Misschien handig om hier te vermelden wanneer je gaat, voor hoelang, leeftijd en beroep/studie?
Ik zal zelf wel beginnen:
Wendy, 27 jaar, oktober 2006 t/m..., psychologe
|
| RE: Wie gaat er allemaal naar Curacao voor en tijd? |
| Karin |
6/29/2006-6:04:36 AM |
Ik vertrek 21 augustus voor 6 maanden naar Curacao voor stage.
Ik studeer Kunstzinnige Therapie.
|
| Chris |
7/2/2006-12:00:01 PM |
Ik ga ook in sep/okt 2006 voor 2 jaar naar curacao als belastingadviseur (ben 25)
|
| JW |
7/2/2006-4:12:18 PM |
Ik (wij=gezin) zouden vanaf januari 2007 naar Curaçao komen. Voorgoed. We zijn nu vol bezig met alle voorbereidingen. MAAR! Ik heb een baan aangeboden gekrenen in Aruba. Dus Curaçau gaat niet door.
|
| olga en wout |
7/4/2006-9:26:25 PM |
we zijn hier begin april aangekomen met 6 huisdieren en wonen aan het spaanse water, mijn man is directeur campina we willen kijken om hier te blijven tot aan zijn pensioen, de kinderen komen eerdaags op vakantie allemaal,we hebben 3 kids en 5 kleinkids achtergelaten dat is dus niet niks, ik weet nog niet of ik hier wil blijven
|
| kyra |
7/9/2006-3:20:02 PM |
ik ga vanaf 30 aug voor een jaar!
ik ga in de horeca mijn laatste school jaar af maken!
als zelfstandig werkend gastvrouw
|
| Danon |
7/10/2006-1:38:14 PM |
Wij (mijn gezin en ik) zitten er al heel lang aan te denken om voorgoed naar Curacao te gaan. Mijn vriend komt van daar en is al veel te lang in Nederland(zeg ik altijd). We willen er graag met ons dochtertje een nieuwe toekomst beginnen, ben alleen eens benieuwd wat er allemaal bij komt kijken. Heeft iemand mischien wat tips of ervaringen hiermee?
|
| Danon |
7/10/2006-1:38:33 PM |