Curacao Forum

Curacao Forum Werken in de horeca

Werken in de horeca IP: x
Jerry 3/6/2007-8:35:43 AM
Hallo,

Vanaf mei tot en met september verblijf ik op Curacao. Nou ben ik nog opzoek naar een baan in de horeca. Heb aardig wat ervaring, kan iemand wat aanraden, het liefst in de buurt van Punda. Hier is namelijk mijn appartement.

MvG. Jerry

RE: Werken in de horeca IP: x
curliving 3/6/2007-11:38:56 AM
www.curliving.nl
Op deze site hebben we een groot aanbod aan kamers/appertementen staan

Succes!!

webmaster 3/9/2007-11:21:01 AM
Hoi Jerry,
Kijk ook eens op Willemstad Vacature Bank, echter in de horeca is de planning meestal niet 3 maanden van te voren als het gaat om invalkrachten. Waarschijnlijk moet je dus gewoon kijken een week voordat je gaat, dan je eerste paar dagen op het eiland een rondje langs alle horeca geelegenheden maken en je C.V. achter laten.

Mvg.
De webmaster

Jerry 3/10/2007-7:25:57 AM
Hoi webmaster,

Bedankt voor de reactie. De reden dat ik het nu al zoek is dat ik graag wat zekerheid wil, maar dat is waarschijnlijk typisch Nederlands ;.
Ik zal eens een kijkje nemen op die website, is het verder moeilijk om aldaar werk te vinden in de horeca? Of zoeken de grote/toerischtische ondernemingen altijd wel invalkrachten?

MvG

Jerry

webmaster 3/10/2007-12:27:03 PM
Hoi Jerry,
Het is eigenlijk op Curacao altijd een beetje een kwestie van geluk of pech. Het voordeel voor je is dat er heel wat stagiaires eind mei weer naar NL gaan. En normaal gesproken pas in september weer de nieuwe stagiaires komen. Als je ook nog eens ervaring hebt, wordt het nog makkelijker. Ik zou niet te veel richten op een baantje bij de grote toeristische ondernemingen (hotels) want die bedrijven zijn meestal een beetje stug en voordat je daar kunt werken ben je weer een maand verder. Ik zou gewoon bij restaurants en barren langs gaan, zoals de tropen, mambo, wilhelmina plein etc. Bereid je wel op voor dat je maar 3 tot 5 euro per uur verdient. Dus misschien is het verstandig om in NL tot mei even flink te sparen, dan hoef je hier eigenlijk niet te werken.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.