Wie kan mij vertellen welke opleidings eisen ze stellen om in aanmerking te komen voor een baan bij de politie in curacao ? En wie heeft er ervaring of contacten bij de politie op curacao ?
Ik ben tandarts in Amsterdam., Bij jullie (politie curacao)werkt mw. Marlin geboren 22-11-1968. Ik krijg nog 400 euro van haar . Zij heeft 1000 en euros niet betaald in Nederland waar ze een jaar was.
Graag uw actie cq kontakt met mij
H.Smalhout, tandarts
Churchilllaan 220
1078 EW AMSTERDAM
tel. 0031206718265
0031653377111
waarschijnlijk ten einde raad heeft deze tandarts zich tot dit forum gewend.Het mes snijd altijd aan 2 kantan beste mensen, is het dan wel juist om bepaalde werkzaamheden heden te laten, verrichten, en de kuiten te nemen en vervolgens de rekening niet te betalen, foei!!!!!!!!!!
zeker mensen met een voorbeeldfunctie, zoals bv. deze ``politieagente``.
dit zijn dus de mensen die mij op korsow een bekeuring geven voor het rijden zonder gordel e.t.c.
daarom ben ik er van overtuigd dat deze dame moet betalen, dus Hangen die hap.
beste tandarts smalhout u kunt zich wenden tot curacao pagina.nl, als u goed kijkt kunt u via de daar gevestigde incassobedrijven uw verhaal doen!!
Bedankt voor de reacties. Dat word dus helemaal niks bij de politie. Heb de internet site opgezocht. Ze worden daar nog slechter betaald dan hier in Nederland. En het is geen vrijwilligerswerk.
Je moet er wel wat voor over hebben om 365 dagen per jaar zon, zee, strand en geen stress te hebben. Bekijk het eens van die kant. Voor hetzelfde salaris als in Nederland moet je lekker in Nederland blijven.
Ik heb zelf in Nederland via het KLPD de POMB opleiding gevolgt maar niet helemaal af kunnen maken. Zou het mogelijk zijn om die op Curacao af te maken.
Mark, ik weet dat aspirant-agenten hier de opleiding krijgen, maar stel je vraag even aan die meneer in Rotterdam-Zuid, die hier met een groep is geweest..