Curacao Forum

Curacao Forum Werk in ICT

Werk in ICT IP: x
Theo 1/7/2007-9:29:55 AM
Ik was het niet van plan maar toch maar een berichtje omdat ik op zoek ben naar werk in de ICT sector op Curacao. Ik heb al veel bedrijven en bemiddelingsbureau`s aangeschreven maar nog niet concreet iets gevonden. In maart gaan we naar Curacao en ga dan ook zeker ter plaatse aan de slag!

Als er iemand is die in deze sector werkt zou ik daar graag mee in contact komen. Als je weet waar men iemand zoekt is dat natuurlijk helemaal welkom! Op verzoek kan ik je mijn cv sturen indien serieus.

RE: Werk in ICT IP: x
Theo 1/7/2007-9:31:30 AM
Ik sta ook open voor werk in andere sectoren. Dus als je iemand zoekt op HBO niveau dan ben ik daar altijd geinteresseerd in. Wie weet wat we elkaar te bieden hebben, praten kan altijd toch ;-)

Tom 2/1/2007-10:42:31 PM
Probeer Netpro, sql integrator, infotrans of vraag daar verder.
Succes. . .
Zoek op even op google....
Zelf werk ik in de ICT op Curacao, gelang je ervaring en kennis tussen de 3000 en 6000 gulden moet kunnen om te beginnen. Kan hoger worden mits je echt wat te bieden hebt. Vergeet niet dat Curacao minder geld heeft te bieden maar je ook minder nodig hebt. succes.

Uruiah 2/2/2007-12:37:19 PM
Netpro heeft op dit moment een vacature voor ICT sales.. dus snel mailen!
Keycomp zoekt vaak ook mensen

Theo 2/3/2007-6:59:34 PM
Mensen, bedankt voor de info. Heb met een aantal van de genoemde bedrijven al een afspraak binnenkort. Dus maar even zien hoe het gaat.
Gr. Theo

SINT 2/3/2007-7:50:01 PM
Nedtpro of Edupro kan je ook proberen ze zijn op zoek naar mensen tel.nr 7366955 probeer het maar en SUCCES.

Theo 2/4/2007-3:08:44 PM
Ja dat zag ik ook, heb een sollicitatie gestuurd. Had van Netpro en keycomp nog niet gehoord en blijken beide vacatures te hebben. Bedankt voor de tips dus!

Theo 2/4/2007-3:09:13 PM
Tom, waar werk jij dan?
Groetjes, Theo

Theo 2/8/2007-11:17:02 AM
Tom is afgehaakt?

Andy 2/13/2007-9:38:14 AM
Ook ik werk in de ICT-sector. Ik ben echter geen techneut (zoals men dat noemt) maar meer een generalist en doe management. Ik ben Antiliaan en wil graag terug. Ik merk alleen dat men op Curacao gelijk aan techneuten denkt als je het over ICT hebt. Ik ben wel op zoek maar tot nu toe zonder resultaat. Ik merk ook dat het vanuit Nederland erg moeilijk gaat. Alles lijkt op Curacao via persoonlijke contacten te werken. Wanneer je dus ter plaatse bent merk je al gelijk dat dingen beginnen te ``rollen.`` Ik wil graag op vrij korte termijn voor zo`n 2 weekjes terug gaan om dat persoonlijke contact te zoeken. Ik twijfel alleen een beetje omdat ik voor hetzelfde geld ter onverrichte zaken (geen gesprekken kunnen regelen) terug keer naar Nederland. Zucht...

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.