Curacao Forum

Curacao Forum Vriendschap!

Vriendschap! IP: x
Christina 11/7/2006-4:19:19 PM
Hallo beste mensen,

Sta te popelen voor volgend jaar februari, ga lekker naar Curacao. Ben daarom op zoek naar mensen die zin hebben om wat contact op te bouwen. Laat iets van je horen.

RE: Vriendschap! IP: x
eric 11/10/2006-7:34:01 AM
ik zou zeggen, begin met iets over jezelf te vertellen.....

eve 11/10/2006-1:30:06 PM
lijkt me leuk maar helaas ben ik dan waarschijnlijk al weg hier. Heb gemerkt dat het hier heel erg makkelijk is om met mensen in contact te komen. Iedereen is zo vriendelijk en in je geinteresseerd. Maar het blijft wel allemaal vrij oppervlakkig vaak......vind het zelf best lastig om hier echt vriendschappen op te bouwen, maardat kan ook aan mij liggen hoor. ben hier nu anderhalve maand dus dat i=s ook nog wel kort...ben intussen wel een hele hoop kenissen rijker.

Christina 11/10/2006-1:44:22 PM
Beste Eve, Wat je zegt klopt. Ik heb een keertje op een ander forum geprobeerd, maar dan gaat het helemaal ergens anders over. Sommige mensen denk ik verstaan eerder onder een `` vriendschappelijke relatie`` heel wat anders. Maar ik denk niet dat het aan jou zal liggen. Ligt eraan met wie je op dat moment te maken krijg.

Christina 11/10/2006-1:48:48 PM
Eric wat wil je allemaal weten? Ik ben een meid van 27 jaar, woon momenteel in de Regio Rotterdam. Ik wil wel, anders kan je me ook e-mailen, want het is niet de bedoeling om alle informatie over mezelf op deze site te gaan zitten vertellen. Je kan me anders e-mailen. me_myself_39hot

rechtvaardige 2/12/2007-6:50:05 AM
macamba`s zyn net als de turken in nederland
waar 1 macamba is volgen er snel meer
respect voor korsow zyn cultuur (nooit van gehoord)
blijft lekker nederlands praten (gezellig he`)
aanpassen (nope)
arrogant (wy weten het altyd beter)

Pitbul 2/12/2007-7:52:43 AM
Rechtvaardige,
Wat is dat dan Korsou cultuur?? oh en Nederlands is een van de officiele talen van de Antillen waarom mag je geen officiele taal spreken?

pitbul 2/12/2007-8:30:33 AM
ZEI DE DOMME TEGEN DE SLIMME.

ME 2/18/2007-8:43:54 PM
ik ben 6 weken op curacao en zou het leuk vinden met je in contact te komen. laat wat van je horen.

Joan 2/21/2007-8:40:15 PM
@eve, ben het met je conclusie eens: je krijgt hier wel kennissen maar niet snel vrienden. Mensen komen en gaan waardoor men niet zo snel in echte vriendschap zal investeren. Dan heb je natuurlijk ook nog de categorien stagiares/marine/rst/hetroerom/yuppen waar iedereen vooral in zijn eigen wereldje blijft.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.