voor mij geld het zelfde ik vertrek in okt. maar ik ben inmidels wel een ervaren curacao ganger.
Tips,
- Ben je jonger dan 25 jaar vraag dan een jongeren pas aan. hier mee mag je bij klm met een studente ticket vliegen. kosten retour ticket 686,37 euro incl toeslagen.
- Martinair begint eind okt met vluchten van en naar curacao. grote kans op stund prijzen!!
- een retour ticket zou ik altijd doen omdat je daar mee altijd zonder problemen het land binnen komt.
Ik wil ook graag naar curacao voor een paar maanden..hoe kan ik zo`n jongeren pas aanvragen maar ik ben geen student meer kan ik het dan als nog aanvragen? alvast bedankt
Ik had ook een vraagje.. ik zou graag naar curacao willen vliegen maar ik zit nog op school en heb daarom een beperkt budget en op internet zie ik alleen maar van die belachelijke prijzen staan nou vraag ik jullie kan dat niet goedkoper ergens?
in principe is arke marti en klm even duur maar goed kijken wanneer je vliegt en wanneer je terugvliegt .ik vertrek zondag met klm ..goed weg en helaas wat duurder terug. 1450 retour voor 2 personen
Ik vertrek eind December 2007 naar curacao, ik heb alvast informatie aangevraagt over de vliegtickets, en martin air is toch echt het goedkoopst! Zelfs als je met de ISIC-kaart (studentenkaart) met KLM zou vliegen. Het scheelt behoorlijk veel. Plus bij Martin Air krijg je als student (onder de 25 jaar) zowieso al 10% korting op hun vliegtickets. Hiervoor hoef je dus geen speciale kaart te hebben!
Owja, ik zou ook een retourticket nemen, hiermee voorkom je problemen bij de grens. Er is ook zoiets als een 6-maanden ticket (deze neem ik namelijk). Ik weet niet of er jaar-tickets (ofzoiets) bestaat. Maar met deze tickets kun je dus je terugreisdatum vastzetten, maar mocht je langer of zelfs korter (bijv. een maand) willen blijven kun je deze zelfs als je al in curacao bent nog veranderen. Dit kost je dan wel tussen de 50 en 100 euro.