Curacao Forum

Curacao Forum Verhuize naar Curacao

Verhuize naar Curacao IP: x
Jeroen 2/17/2005-3:01:43 PM
Hallo allemaal,

momenteel zijn wij aan het kijken of het voor ons mogelijk is om ons te gaan vestigen op Curacao.
Uiteraard lopen we hierbij tegen een heleboel vragen aan waarop we zelf zo geen antword hebben. Het zou erg fijn zijn als iemand van jullie ons hierbij kan helpen.
De volgende vragen zijn er momenteel bij ons.

1) Ik heb begrepen dat je, om je als nederlander op Curacao te kunnen vestigen een werkgever moet hebben op Curacao. Gezien ik werkzaam ben in de administratieve sector , vraag ik mij af hoe de werkgelegenheid is in dez sector op Curacao. En of de werkwijzes overeenkomen met deze op Nederland

2) Dien je inderdaad eerst een jaar te moeten werken voor je een huis kunt kopen ?

3) Wat zijn de betere wijken om je in Willemstad te vestigen, en welke wijken un je beter mijden

4) Hoe is de kwaliteit van de ziekenhuizen op Curacao

5) Ligt de prijs van auto`s op Curacao inderdaad hoger dan in Nederland

Iedereen die ons wil helpen bij onze vragen alvast heel erg bedankt.

Groeten,

Desi en Jeroen

RE: Verhuize naar Curacao IP: x
jean pierre 2/22/2005-9:10:10 AM
je kunt een huis al vast kopen, zonder dat je er woont.
wij hebben er al 3 jaar een woning en wonen er niet.
de betere wijken liggen net buiten willemstad.
kijk eens op recompensa .nl.
dat is een mooi park ,, waar wij ook een huis hebben gekocht , en niet al te duur. al vanaf 95.000 euro.
de zieken huizen zijn goed. je hebt er ook prive zieken huizen, die zijn beter.
als je je wilt vestigen , moet je kunnen voorzien in je eigen onderhoud.
je hoeft niet persè te werken.
mvg. j.p.

Nella 2/28/2005-8:16:17 AM
De auto daar zijn nie allemaal duur hangt vanaf wat je wil.
B.V. Als je een auto hier koop voor 50.000 euro kan je daar twee kopen voor deze bedrag want dit geld word dubbel daar.

En de domste ding dat je kunt doen is om niet te gaan werken daar.
Want je krijg echt geen geld van de gemeente.

rafading 5/5/2005-9:07:55 AM
nou ik raad je het aan om het vooral te doen.alle wijken daar valt wel mee. mischien de ene een beetje luxe dan de andere, voor 5000euro heb je een nieuwe wagen van het fabriek.10.000gulden en verder het leven is lekker daaro je hebt geen last van schulden. aah een huis kopen kanje het gelijk doen. tja   wat betrefft werk weet ik het niet

Caciano 1/29/2007-9:12:33 AM
mijn naam is shelley caciano .april kom ik terug naar curacao ik ben op naar werk bij de reineging dienst ik heb gewerkt bij de reineging dienst in amsterdamik heb op de veeg machine gewerkt

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.