Curacao Forum

Retour Curacao vanaf €529, incl. belastingen & toeslagen met KLM

Curacao Forum Veilige auto gezocht

Veilige auto gezocht IP: 83.86.30.53 x
Marlin 3/12/2010-1:26:21 AM
Per juni 2010 ga ik naar Curacao en zoek een veilige auto om met 1 baby en 1 peuter in te rijden. Graag een die me niet in de teek laat aan de kant van de weg. Aangezien ik in het onderwijs ga werken heb ik geen groot budget. Wie kan ons helpen?

RE: Veilige auto gezocht IP:201.216.67.208 x
ASINA 3/12/2010-4:32:36 AM
Behalve een nieuwe auto is er geen low budget auto met die garantie en een verkoper kan je niet zomaar geloven. Neem je eigen auto mee. Trouwens voor de 1 is 8000 gld low budget en voor de ander is dat 3000 gld. Kijk alvast op www.viavia.net en ga anders zoeken, als je op Curacao bent.

RE: Veilige auto gezocht IP:201.216.67.208 x
ASINA 3/12/2010-4:46:37 AM
Het is toch duidelijk, dat je de aanschafprijs van een auto al moet hebben dus dat kan niet afhankelijk van je salaris als onderwijzer zijn, dat je zelfs nog moet krijgen. Het onderhoud, wegenbelasting, verzekering, keuring etc. zal van je inkomen moeten komen en dat verschilt behoudens de verzekeringspremie (afhankelijk van de nieuwwaarde) niet veel per auto. Neem een verklaring van je verzekeraar mee over je schadevrije jaren, hoewel ik niet weet of ze daar op Curacao rekening mee houden.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.