|
|
Curacao Forum Valkparkieten meenemen
| Valkparkieten meenemen |
IP: 84.31.131.69 x |
| Birdy |
1/6/2008-5:08:17 PM |
Hoi , ik ga rond april/mei terug naar mijn geboorteland curacao, na 20 jaar in Holland gewoond te hebben , en wil graag weten of ik mijn 2 Valkparkieten kan meenemen , wie heeft hiermee ervaring ? of weet meer hierover , ik hoor het graag mvg Birdy
|
| RE: Valkparkieten meenemen |
IP:190.4.141.107 x |
| dushi |
1/8/2008-10:23:25 AM |
zorg dat ze een gezondheisverklaring van rijkswege hebben ,alleen wil er geen 1 maatschappij meer gaaien mee nemen bij mijn weten ,ik vraag me ook af hoe ik ze weer terug naar holland moet krijgen ooit, ik baal als een stekker,want mijn verblijf hier is gebaseerd op het feit dat de papegaai mee kon, anders was ik niet gegaan!!!!
|
IP:84.31.130.39 x |
| birdy |
1/8/2008-2:43:22 PM |
Si ,dushi dat is heel jammer van je papegaai ,ik heb net de dierenarts gebeld hier in holland en ze gaan informeren en bellen me binnen 2 dagen terug , ik ga het horen , en als ik het vragen mag wat ga je nu doen met je papegaai en wat voor type is het (grijze rood start , amazone)ik weet trouwens een papegaaien liefhebber op curacao hij heeft er meerdere en ze leven best vrij ,en hij zal je wel schadeloos stellen maar wat emotie betreft dat je voor zo`n vogel zeker wat kan voelen is bijna niet te vervangen omdat de gaaien hebben allemaal een eigen apart karakter ,anyway iformeer bij de dierenarts op curacao wat je mogelijkheden zijn om je gaai terug te nemen , succes en bedankt
|
IP:84.31.130.39 x |
| Birdy |
1/13/2008-6:19:44 PM |
Zal even melden wat ik tot heden weet i.v.m de valkparkieten kwestie .Ik beb terug gebeld door de dieren arts (hier) en ze heeft mij verteld dat ik contact moet opnemen met de veterinaire dienst van en op Curacao en om een import verguning te vragen ,gezien het feit dat curacao buiten de E.U (Europeese Unie) ligt en hun hier daar niet over gaan ,via google kwam ik uit bij VETERINAIRE DIENST. Abattoirweg 15. Centrale, 461-4000 heb ook hun e mail kunnen vinden op hun site maar helaas werk die e mail adres niet (meer) heb een vriend(swa)die op korsow woont gevraagd om veterinaire dienst te bellen om achter de goede e mail adres te komen , ik zal automatisch een gezondheid verklaring voor de 2 valkparkieten halen bij mijn dierenarts .Zal ook naar klm en/of martinair moeten bellen voor goedkeuring.ik zal later wel laten weten hoe het verder gaat.p.s als iemand toevalig de goede e mail adres heeft deze werkt niet : E-mail: vetdcur@curinfo.an
|
<Terug naar Overzicht>
|