Curacao Forum

Curacao Forum Vakantiewerk op Curacao

Vakantiewerk op Curacao IP: x
Petra 1/2/2006-9:54:56 AM
Ik ben op zoek naar vakantiewerk!
Wie weet hoe ik dit het beste kan regelen?
Zijn er uitzendbureaus ofzo die dit regelen,
zo ja, welke en waar zitten deze?
Of kan ik het beste het bedrijf zelf mailen..?

Heb t afgelopen jaar op curcao gewerkt
en das me zo goed bevallen dat ik graag deze
zomer terug wil ..:)

Dus als iemand werk weet .. maakt me niet
uit wat voor werk het is, als ik maar terug
kan komen naar dushi korsow!

Tips zijn altijd welkom!!!

RE: Vakantiewerk op Curacao IP: x
Anneke 1/2/2006-6:24:11 PM
Hi, via Curacao freaks vindt je heel veel horeca adressen, al geporbeerd??? En natuurlijk ook andere bedrijven. Maar horeca heb je sneller Bingo. Ben je binnen kun je altijd verder kijken...

succes
groetjes Anneke Maduro
Curacao

Ilona 2/12/2006-8:00:43 AM
Ik wil van de zomer ook een paar maanden gaan werken op curacao... waar kan ik dan het beste verblijven? Weet iemand bijvoorbeeld een gastgezin of iets??

Dorien 6/28/2006-7:01:54 AM
Ik wil graag de hele maand augustus naar curacau gaan om daar in de horeca vakantiewerk te gaan doen, wie heeft er interesse dit samen met mij te regelen en met mij mee te gaan? groetjes doriengraafmans@hotmail.com

Mirjam 6/28/2006-4:05:53 PM
Van Februari 2007 tot eind Augustus 2007, heb ik tijd en zin om een vakantiebaantje te hebben op Curaçao !
wie kan mij er verder bij helpen met het vinden er van, of andere handige tips geven ?
alvast bedankt !!
groetjes mirjam!   mvthazeveld@hotmail.com

ann 9/9/2006-3:39:52 AM
Hi,
Ik ben van plan om in Januari 2007 een paar maanden naar Curaçao te gaan. Ik wil er dan ook gaan werken. Ik ben opzoek naar een leuk verblijf adres. Iemand tips?? En als er nog meer mensen in die piriode gaan.. contact zou leuk zijn!
Bye.. !

Marinda 9/22/2006-4:23:24 AM
Hall0.. ik z0u heel graag een maandje naar Curacao willen.. het liefst in de maanden juli/augustus. Ik d0e een t0eristische 0pleiding en z0u dus heel graag in een h0tel in Curacao willen werken. Maak nie uit wat, van baliemedewerkster t0t in het animatieteam.. heeft iemand tips 0f ideeën waar ik heen m0et gaan 0m me aan te melden 0fz0iets?? ik h00p dat iemand z0 snel m0gelijk antw00rd kan geven!! .. alvast bedankt!! D0eggiess

RE: Vakantiewerk op Curacao IP:92.64.242.66 x
Thomasdegrood 4/26/2008-9:42:00 AM
Heey, voor al je vakantiewerk kan je hier eens kijken: www.StudentenWerk.nl

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.