Hallo.
Ik had een vraagje over Curacao....
Is het leuk om 2/3 weken daar (in de zomer) te zitten, en is er iets te doen?
Zoals: Oude stadjes bezoeken, een tour, duiken/snorkelen, kerkjes, steden, natuur e.d.
En kun je uit je resort/hotel, zonder dat je wordt beroofd?
En is het leuk om met een gezin(53, 53, 12 en 16 jaar)?
En dat het laatste vraagje: Hoe is de sweer daar?
Er is heel wat te doen op het eiland bekijk onderstaande links voor meer info, wat ik wel denk is dat 2 weken niet genoeg zal zijn er is heel wat te doen op het eiland
www.curacao.com www.bountyadventures.com www.curacao-atv.com realadventures.com/curacao.htm www.kidznfun.com/9410 www.atlantisadventures.com/curacao
weer is altijd lekker hier altijd zomer enig verschil is dat wij wel wind hebben
Je kan zonder beroofd te worden uitgaan natuurlijk, je kan wereldwijd beroofd worden ook in nederland maar jij moet zelf weten wat je aan doet als je rond loopt vol diamenten zoek je problemen denk ik, maar het is overal zo
Er is voldoende te doen en te zien, landhuizen, natuurgebieden en je kan er heerlijk eten en genieten. Gezellig met z`n allen een huisje huren, (moet je gewoon rechtstreeks boeken(meestal goedkoper). Wat je echter niet kan missen op het eiland is een auto maar dat kost je ook niet meer dan ongeveer 20 euro per dag.Wij gaan dit jaar voor de 2e keer en het bevalt ons prima.