Ik zoek nog werk op Curacao, voor een periode van een jaar.
ik ga er samen met mijn vriendin naar toe, zij om stage te lopen en ik om dar te werken
ben al een halfjaar bezig met zoeken maar het wil niet echt opschieten,
we zijn van plan om in juli/aug te gaan.
als er iemand hier een adress heeft van een timmer of aannemers bedrijf laat het me dan snel weten.
Hi Dennis en Ruud, op mijn space staan een aantal handige link, w.o. tel.boek, gele gids etc. Misschien kunnen jullie die gebruiken bij het zoeken van bouw/timmerbedrijven, succes hoor,
Ik ben altijd stukadoor geweest en heb de laatste jaren in de verkoop van afbouw materialen gezeten zou iemand mij op weg kunnen helpen met het vinden van een yob in curacao ? alvast bedankt voor jullie hulp groetjes Roy
ik ben ook stucadoor heb hier in nederland mijn eigen bedrijf en ga in januari naar curacao o ja ruud ik woon nu nog vlak bij den haag dat wilde je weten toch.
laat ff je email achter ik ga een stuk grond kopen en zoek nog vak mannen wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Gr dennis
Hoi dennis ik las je mailtje en ben erg geinterreseerd over hoe je dat hebt aangepakt . ik heb namelijk de grond al daar via mijn vriendin en wil alleen weten hoe je het tot nu toe hebt aangepakt . er worden namelijk veel nieuwe hotels gebouwd dus werk genoeg daar.
Groetjes Roy Mulder
he mannen, ik heb ook een stukje terrein op Curacao en wil daar een appartementje bouwen voor eigengebruik. als jullie meer weten hoe en wat laat mij ook ff weten aub