Curacao Forum

Curacao Forum Tennis op Curacao??

Tennis op Curacao?? IP: x
Niels v Gehlen 1/12/2007-6:21:43 PM
Hoi Korsou liefhebbers!

Sinds half november woon ik voor drie jaar opt eiland en tbevalt erg goed tot nu toe!!

Nu, int nieuwe jaar, wil ik ook weer eens wat gaan sporten en zoek ik een leuke tennisclub. Heb al wat rondgebeld, maar kom er nog niet helemaal wijs uit. Wie o wie heeft een goede tip voor mij of nog beter, heeft een keer zin om af te spreken eens te gaan spelen? Ik speel nog niet zo heel erg lang, dus spelers met een niveau van 5 of lager zullen weinig tegenstand ondervinden!!

Groeten,
Niels

RE: Tennis op Curacao?? IP: x
Ivan 4/19/2007-5:25:09 AM
hallo , zijnde tenniscoach en speler wil ik ook graag vernemen of op Curacao wel degelijk getennist kan worden ? Is het geen populaire sport op het eiland ? Of is de wind een spelbreker ? Groetjes van Ivan

Bianca 4/19/2007-5:47:11 AM
Hoi Niels,

Je zou misschien de marinebasis parera kunnen proberen... Ik weet dat zij daar tennisbanen hebben... Met volleyballen kon ik daar ook mee doen en werden er ook toernooien georganiseerd op het eiland...

Groetjes Bianca

eric 4/19/2007-9:52:36 AM
ik kan jullie vertellen dat er zeker degeijk getennist kan worden!
er zijn zover ik weet 2 verenigingen, de CSC en RCC.
de wind is zeker geen spelbreker maar een moeilijkheids factor.

Davis 4/19/2007-11:48:45 AM
De Antillen zijn regionaal gezien een zeer sterk tennisland. We hebben de veel grotere landen als Dom Republiek, Jamaica en Trinidad al verslaan. IN de Daviscup komen we net te kort tegen landen als Brazilie etc. Er is vooral een sterke jeugd dus als tennisspeler heb je goede competitie op het eiland.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.