|
|
Curacao Forum Sunset Heights
| Sunset Heights |
IP: x |
| Solange |
1/31/2007-1:48:08 PM |
Kent iemand deze buurt? Is het dichtbij Willemstad en is het een normale wijk?
|
| RE: Sunset Heights |
| Len |
1/31/2007-5:00:05 PM |
Wat is dichtbij op een eiland? Het ligt aan de Noordkust, is een goede wijk met beveiliging. Het ligt aan zijstraat Gosieweg, door Sunvalley heen.
|
| Jeroen |
1/31/2007-9:08:09 PM |
Hi Solange,
Ik woon er sinds een jaartje. Het is een nette wijk met bewaking inderdaad, we rijden in een kwartiertje naar Willemstad. Wij gaan er weer weg omdat we het er wel heel erg stil vinden en een beetje een vreemdelingelegioen aan mensen die niets met elkaar hebben. Maar goed dat zijn wij, misschien is het hier om de hoek wel een dolle boel met mensen die elkaar dagelijks in de armen vallen maar dat hebben wij dus niet. In Nederland zou je zeggen: beetje kouwe kak hier :-)
JJ
|
| BODY |
2/10/2007-1:08:45 AM |
Goed zo Jeroen je hebt een goeie keuze gedaan. Je kent je buren niet en ziet ook niemand.Eigelijk is Sun Valey en Sunset hight dorpen waar drugs dealer hun huizen hebben gemaakt. Ik woonde zelf in die buurt maar was weg van daar. Met al die bewakkers daar bij de poort hAhahahahahahahahahaha nee hoor mij ziet je niet meer in die buurt
|
| Theo |
2/10/2007-12:08:16 PM |
Is het niet zo dat als je fatsoenlijk en veilig wilt wonen je vrij snel in zo`n beveiligde wijk of resort terecht komt? Of heb ik dat mis? Ik zie persoonlijk het probleem niet zo als je daar lekker kunt wonen. Tenzij er alleen maar bridgedames en golfers wonen die je met de nek aankijken (de kouwe kak JJ?) ;-)
Kan me wel voorstellen dat een Curacaoenaar die het met minder moet doen er tegenop kijkt, dat lijkt me wel vervelend. Maar ja dat heb je overal toch.
Ik moet er ook niet aan denken iedere dag mijn buurvrouw in de armen te vallen, beetje privacy stel ik wel op prijs. Hoewel als ze onder de 20 en blond is... :-)
|
| me |
4/14/2007-1:32:43 PM |
Wow
Ik woon hier al 6 jaar en vind het nog altijd prettiger dan mijn flatje in nederland waar ook de buren elkaar niet kenden (en mensen vaak maanden dood in hun woning liggen.......) Met oud en nieuw en verjaardagen komen we wel bij elkaar over de vloer Ligt er aan of je ook zelf het intiatief neemt / durft te nemen??????????????? Had je niet aan gedacht he jeroen? ;-P
|
| fidelia |
4/14/2007-5:57:30 PM |
He Theo, wat ben je toch een viezerik zeg! En dan onder de 20, bespeur ik pedofiele trekjes? Wat je voorkeur betreft voor het vrouwelijk schoon, zit je zeker op het verkeerde eiland want daar zul je niet zo vaak ``domme blondjes``zien. Moet je maar terug naar je koud kikkerlandje, hahaha
|
| bob |
4/16/2007-6:25:43 AM |
fidelia, ook antilliaanse temijers kunnen hun haar blonderen, en volop pijpen, ja en`t liefst 16 jaar.leegmaken en gauw een beetje!
inderdaad sunset t`sterft daar van de kak en de coke.voor 1 snuifie kun je anaal daar geen geintje
|
IP:82.74.129.199 x |
| fidelia |
6/15/2007-6:07:55 PM |
bob, heb je daar ervaring mee, jongen? Had je niet helemaal naar Cur. voor hoeven reizen, Ne. is de decadentste land ter wereld, waar er op los gesnoven wordt, toch?
|
IP:82.74.129.199 x |
| fidelia |
6/15/2007-6:10:36 PM |
bob, spreek je uit ervaring, jongen? Had je niet helemaal naar Cur. voor hoeven reizen, Ne. is de decadentste land ter wereld, waar er op los gesnoven én gepijpt wordt, toch? Trouwens, bespeur ik een vleugje jalouzie? Sunset is niet voor iedereen weggelegd, hoor! Zeker niet voor bob met de pet!
|
IP:81.207.30.162 x |
| tom |
6/16/2007-6:53:50 AM |
jongens,jongens niet zo hoog van de toren blazen met jullie sunset ``heights``, voor niet al te veel kan je daar al terecht voor een huisie.
tja en neerbuigend over pijpen e.d. vind ik ook een beetje misplaatst,ba wat een vieze praat!
tom
|
<Terug naar Overzicht>
|