|
|
Curacao Forum Stageplaats gezocht!!
| Stageplaats gezocht!! |
IP: x |
| Charissa |
8/21/2006-6:20:38 PM |
Hallo,
Ik ben tweedejaars studente Sociaal Juridische Dienstverlening en zou graag vanaf februari 2007 stage willen lopen op Curacao. Wie weet een geschikte stageplaats?
Het liefst wil ik terecht op het gebied van Arbeidszorg & werkgelegenheid, maar eventueel andere plaatsen zijn ook welkom. Ik zou bijvoorbeeld ook terecht kunnen bij instanties die vergelijkbaar zijn met:de diensten van Sociale Zaken ; een vakbond; de reclassering; een Gemeentelijke Sociale Dienst; een Regionale Arbeids-voorziening; de Huurcommissie; het Jongeren Informatie Punt; schuldhulpverlening; vluchtelingenwerk; asielzoekerscentra; Bureau Slachtofferhulp; Bureau Sociaal Raadslieden;
Bureau HALT; een deurwaarderskantoor.
Alvast bedankt!
|
| RE: Stageplaats gezocht!! |
| Frank |
8/22/2006-8:21:59 AM |
hoi charissa,
ik ga de 30 augustus naar curacao en heb ik alles geregeld met wereldstage.com Het kost wel wat maar daar helpen ze je erg goed.
grt Frank
|
| Anoniem |
8/24/2006-5:57:58 AM |
Wie zijn er nog meer opzoek naar een stageplaats op Curacao?
Misschien kunnen we elkaar een beetje helpen?
Geen slecht woord over de bemiddelingsbureaus hoor, maar niet iedereen kan het geld missen dus tips zijn van harte welkom!!
|
| GPstart.com |
9/27/2006-3:17:40 PM |
Hallo Charissa,
Wij zijn het andere stagebemiddelingsbureau op Curacao.
Wij regelen je stageplek, vergunningen, verblijf etc. tegen minimale kosten.
Neems eens een kijkje op onze website: www.gpstart.com en schrijf je geheel vrijblijvend in.
Dan kunnen we voor jou op zoek naar een geschikte stageplaats.
Mcoht je vragen hebben, stuur dan een e-mail aan: info@gpstart.com
Zonnige groeten vanuit Curacao.
Gpstart.com Team
|
| Annemarie |
9/27/2006-4:34:00 PM |
Heeft iemand ervaring met Gpstart?? Ik vind wereldstage wel erg duur... :S
groetjes
|
| Iris |
9/28/2006-4:36:08 PM |
Hoi Annemarie!
Ja, ik heb ervaring met GPstart! Ik heb vorig jaar mijn stage via GPstart geregeld en het beviel me echt goed! Alles was goed geregeld voor echt een goede prijs! In tegenstelling tot wereldstage.. heb daar hele slechte verhalen over gehoord van studenten. En dat dan voor zo`n hoge prijs!
Heb hier ook echt een top tijd gehad, Curacao is echt helemaal geweldig en ik zou als ik jou was je inschrijven bij GPstart.
Succes ermee en alvast heel erg veel plezier op Dushi Korsou!
Liefs Iris!
|
| Jeanine Sanders |
9/30/2006-8:21:00 PM |
Hi, nee ik heb geen ervaring met GP-start, maar hoor er wel positievere dingen over dan Werledstage. naar mijn mening zijn ze ook ietwat voordeliger. Ik ben geholpen door een mevrouw op Curacao die ook veel huisvesting regelt voor stagaires. Alleen als ze daadwerkelijk iets leuks voor je gevonden heeft betaald je haar een bepaald bedrag wat ze je van te voren aangeeft (valt reuze mee hoor) ook blijft ze je aanspreekpunt, stel dingen gaan niet zoals het hoort etc. dan helpt ze je ook goed. En het grootste voordeel wat ik zelf vond was, je stuurt haar een mail, maakt niet uit over wat, dezelfde dag heb je je antwoord. Dat tref je zeker op de Antillen ,Suriname (ben ik ook geweest) zeker niet. Je wacht, weken, soms maanden op een berichtje terug. Zij is te bereiken op roxsha@yahoo.com. Ze heet Anneke. Van mij is al weer 2 jaar geleden, maar het adres is niet gewijzigd inmiddels. Veel succes met jullie stages, en vooral enjoy!!!
|
| Wim Verlinden |
10/3/2006-10:37:26 AM |
Hallo. Ik wil ook graag mijn stage gaan doen in Curacao. Maar ik vroeg mij af of het niet heel toeristisch is? Want dan zou ik misschien liever ergens anders stage doen. Kan dus iemand mij zeggen of er nog veel ``lokale sfeer`` is, of alles vooral ingenomen is door toerisme? Bedankt
|
| Anneke Maduro |
10/3/2006-2:45:03 PM |
Hi Jeanine, grappig om zo weer een berichtje van je te zien verschijnen. Dank je wel voor je positieve reaktie!!!Adres is inderdaad nog steeds hetzelfde hoor. Wim, in wat voor branche zoek jij iets? Curacaco is minder toeristisch dan Aruba en er is ook zeker nog wel een lokale sfeer hoor. Misschien kan mijn space je ook verder helpen, daar staan de gele gids, tel.boek en diverse infostites op mbt tot Curacao en heb je vragen, mail gerust Wim,
groetjes Anneke
Roxsha Appartementen Curacao
http://spaces.msn.com/roxsha
|
<Terug naar Overzicht>
|