|
|
Curacao Forum Stageplaats gezocht!!
| Stageplaats gezocht!! |
IP: x |
| Charissa |
8/21/2006-6:20:38 PM |
Hallo,
Ik ben tweedejaars studente Sociaal Juridische Dienstverlening en zou graag vanaf februari 2007 stage willen lopen op Curacao. Wie weet een geschikte stageplaats?
Het liefst wil ik terecht op het gebied van Arbeidszorg & werkgelegenheid, maar eventueel andere plaatsen zijn ook welkom. Ik zou bijvoorbeeld ook terecht kunnen bij instanties die vergelijkbaar zijn met:de diensten van Sociale Zaken ; een vakbond; de reclassering; een Gemeentelijke Sociale Dienst; een Regionale Arbeids-voorziening; de Huurcommissie; het Jongeren Informatie Punt; schuldhulpverlening; vluchtelingenwerk; asielzoekerscentra; Bureau Slachtofferhulp; Bureau Sociaal Raadslieden;
Bureau HALT; een deurwaarderskantoor.
Alvast bedankt!
|
| RE: Stageplaats gezocht!! |
| Frank |
8/22/2006-8:21:59 AM |
hoi charissa,
ik ga de 30 augustus naar curacao en heb ik alles geregeld met wereldstage.com Het kost wel wat maar daar helpen ze je erg goed.
grt Frank
|
| Anoniem |
8/24/2006-5:57:58 AM |
Wie zijn er nog meer opzoek naar een stageplaats op Curacao?
Misschien kunnen we elkaar een beetje helpen?
Geen slecht woord over de bemiddelingsbureaus hoor, maar niet iedereen kan het geld missen dus tips zijn van harte welkom!!
|
| GPstart.com |
9/27/2006-3:17:40 PM |
Hallo Charissa,
Wij zijn het andere stagebemiddelingsbureau op Curacao.
Wij regelen je stageplek, vergunningen, verblijf etc. tegen minimale kosten.
Neems eens een kijkje op onze website: www.gpstart.com en schrijf je geheel vrijblijvend in.
Dan kunnen we voor jou op zoek naar een geschikte stageplaats.
Mcoht je vragen hebben, stuur dan een e-mail aan: info@gpstart.com
Zonnige groeten vanuit Curacao.
Gpstart.com Team
|
| Annemarie |
9/27/2006-4:34:00 PM |
Heeft iemand ervaring met Gpstart?? Ik vind wereldstage wel erg duur... :S
groetjes
|
| Iris |
9/28/2006-4:36:08 PM |
Hoi Annemarie!