Na ruim 3 jaar Curacao is voor ons de tijd aangebroken om weer terug naar Nederland te gaan. Ik heb destijds een kat meegenomen in het vliegtuig maar heb er inmiddels nog twee geadopteerd uit het asiel. Ik wil natuurlijk graag de hele club mee terugnemen naar NL. Kan iemand mij helpen bij het vinden van geschikte reismandjes/ kennels voor mijn katten?? Alvast bedankt voor alle tips!!
ze staan wel eens in de via via en ze zijn gewoon te koop hoor ,ik ga echt balen als ik terug moet, ze nemen opeens geen papegaaien meer mee ,ik had absoluut niet naar curacao gegaan als ik dat had geweten ,je laat je kind toch ook niet achter desnoods ga ik met een boot terug over een paar jaar
kan je die skykennels gewoon bij de dierenwinkel kopen? dat zou makkelijk zijn, ik dacht dat die dingen altijd speciaal van de KLM waren ofzo... in ieder geval bedankt voor de tip, ik ga es rondkijken hier. Succes met je papegaai, zal wel door de vogelgriep komen. Ik kan me niet voorstellen om mn huisdieren hier achter te moeten laten :-(
ja hoor zijn gewoon te koop hier hoor ,nee hoor niet via klm ik heb er 5 in holland gekocht (ook via marktplaats) en mee genomen
nee je moet er zeker niet aan denken om ze achter te laten brrrrrrrrrrrrrrr