Cor.A.van H.
Remigratie
Voor burg -Hallo beste mensen ik ben Cor.A.van H ik ben door mijn moeder mee genomen naar holland in maart 1984 toen was mijn achternaam anders sinds kort heb ik de achternaam van mijn biologische vader hij is een Hollander en mijn moeder is een Antilliaanse en ik wil graag mijn verhaal aan een ieder vertellen .
Het is vandaag 08 februari 2005 en ik zit achter mijn computer naar informatie te zoeken om terug te keren naar mijn Isla Dushi Curaçao heden heb ik mijn beste vriend Floyd.S. gebeld om hem te vragen om daar een geboorte akte voor mij te hallen, een woonruimte enz te zoeken zijn antwoordt was zoals alles wat ik aan hem of hij aan mij vraag volmondig ja. Heden vandaag heb ik de Antillen huis in den haag gebeld en info gevraag omtrent remigratie van mijn gehele gezin ik woon namelijk sinds januari 1989 samen met mijn vrouw zij is geboren in Argentinië ze is in het bezit van de Nederlandse Nationaliteit de eerste tegenslag was dat zij ondanks dit een verblijf vergunning nodig heeft voor mijn minderjarige dochter en zoon is het geen punt werd er gezegd wand zij zijn door mij erkent, wel is er een alternatief “Trouwen” dan zou het voor haar ook geen punt zijn dus dat wordt de volgende stap.
Wel in alle stilte gezien de toekomst plannen en middelen.
Ook dit te hebben na gevraag bij BUZA kreeg ik de bevestiging wat inhoud voor mij een lange tocht naar een mijn eiland maar zoals eerder gezegd niks zal mij letten terug te keren dus hebben wij toekomstige schoonmoeder Maria.S aan het werk gezet zo dat zij haar netwerk in Argentinië in werking te zetten zodat vrouwtje ook een geboorte akte krijg om in ondertrouw te kunnen. Heden heb ik ongeveer +/-25 E-Mail aan open sollicitaties gestuurd richting Antillen tevens gekeken naar de huisvesting aanbod op Curaçao wat ik aan de magere kant vond op internet hiervoor hou ik me aan bevolen door een ieder dat een leegstaand woning voor een redelijk huur is reactie welkom aanmijn email caindio@hotmail .com .
Alle suggesties en informatie is welkome en middel deze weg zal ik u alen op de hoogte houden over mijn remigratie naar DUSHI KORSOU.
Je zou kunnen kijken op deze WebSite www.realco-go.com onder huurhuizen.
Wens je heel veel suc6 in het vinden van de juiste oplossing voor wat jij hierboven beschrijft.
heb je alle informaties kunnen krijgen?Ik ga nl volgend juli weg en heb nog dteeds geen informatie kunnen vinden.Niemand die je kan helpen maar alleen om jou tegen te spreken. echte meevaller dus.laat mij ff iets van je horen.
Ik hoop ook dit jaar zo snel mogelijk te vertrekken. De enige tuips die ik jou kan geven is zoek informatie bij de Antillenhuis en Antillianse hulporganisaties. En als je het boek ``De officiële eilandgids`` kunt krijgen dan heb je een zeer zeker een handig iets.