|
|
Curacao Forum Prive kleuterschool
| Prive kleuterschool |
IP: x |
| Esther |
11/21/2006-11:07:28 AM |
Wie heeft er wel van Trudy`s prive kleuterschool gehoord? Wie kan me hier iets meer over vertellen of heeft persoonlijke ervaringen?
Masha danki!
|
| RE: Prive kleuterschool |
| Isa |
11/21/2006-12:59:24 PM |
Hi Esther,
Mijn zoontje zit momenteel op Trudy`s priveschool en het is in 1 woord - GEWELDIG! (http://www.dekleuterschool.com/) De kinderen krijgen heel veel aandacht en leren heel veel in een prettige omgeving. Zwemles op school zelf, logopedie als nodig, computeren en de juffen zijn allemaal schatten. Geen seconde spijt van gehad en als het goed is houden we hem daar nog 2 jaartjes.
Het is wel wat prijzig, maar dan heb je ook wat.
Groetjes,
Isa
www.de-plantage.com
|
| Esther |
11/21/2006-3:25:53 PM |
Dat is fijn om te horen!
Heb je daar in de buurt geen last van de Isla?
Ik had in eerste instantie de prijzen van de schroederschool opgevraagd, maar vergeleken hierbij is Trudy niet overdreven duur... (Schroeder is 875 ANG per maand)
|
| Isa |
11/21/2006-6:02:11 PM |
Hoi Esther,
Nee hoor, helemaal geen last hoewel het vrij dicht bij de Isla is. Ik denk dat de rook de andere richting op gaat. De kinderen krijgen les in een heerlijke open ruimte en er wordt heel veel op het sociaal vlak georganiseerd. De meeste kindjes die van groep 2 naar groep 3 gaan via Trudy kunnen meestal al lezen/schrijven. Ik lijk net een cheerleader voor Trudy :-) Maar ik ben gewoon ontzettend blij dat mijn zoon het zo naar de zin heeft en zo snel dingen leert.
Groetjes,
Isa
|
| Esther |
11/21/2006-7:47:39 PM |
Dat is ook zo belangrijk, dat je kind zich er thuis voelt!
Heb je ook andere scholen overwogen cq. bezocht?
Hoe zit de school precies in elkaar, er zijn twee klasjes begreep ik? En de kinderen worden niet ingedeeld naar leeftijd, maar naar niveau??
|
| Isa |
11/22/2006-7:18:24 PM |
Hallo Esther,
Ja hoor, ik heb hem op alle Nederlandstalige openbare scholen ingeschreven en hij werd alleen bij het Albert Schweitzer kleuterschool aangenomen. Toen ik de grote klassen zag (> 30 leerlingen) hebben we accuut besloten voor een prive school.
Voor specifieke informatie over Trudy, stuur haar een mailtje - ze is heel goed in het geven van informatie (zeg dat je via De Plantage komt).
Een andere goede prive school is Klein College in Salinja (zelfde concept als Trudy). Telefoonnummer moet ik even voor je achterhalen.
Groetjes,
Isa
|
| Anneke |
11/22/2006-9:13:24 PM |
Hi Esther, nou klinkt dat goed??? Dacht van wel he:-))Website even beter bekeken, maar geloof direct wat Isa vertelt.
groetjes Anneke
|
| Esther |
11/23/2006-8:26:00 AM |
Dat klinkt zeker goed! ;)
Dank je Isa! Ik heb inmiddels van Trudy ook de nodige informatie gekregen en heb er een goed gevoel over! Een andere school waar ze nog plaats hadden was De Rakkers. Zijn er nog sterke argumenten voor de een cq. de ander? Voor zover ik kan nagaan (o.b.v. info websites) verschillen de scholen weinig van elkaar.
|
| Sandra |
12/4/2006-4:09:37 PM |
Mijn dochter zit in groep 1 van De Rakkers en het is een hele leuke kleine school. De kinderen zijn ingedeeld naar leeftijd, maar omdat de groepen 1 t/m 4 samen in een `lokaal` zitten hebben ze onderling veel contact. Als ouder zijnde wordt je er ook bij betrokken zoals laatst met de kinderboekenweek. De kinderen moesten iets doen wat met het thema te maken had en als ouder mocht je ze hier bij helpen. Verder vind ik dat ze als kleuter al heel veel leert, zoals cijfers en letters. Simpele woordjes (bijv. bal, onze namen etc.) kan ze inmiddels al schrijven.
Succes met je keuze!!
|
IP:87.212.162.179 x |
| Lieke |
1/2/2008-7:45:41 AM |
Heeft de rakkers ook een website?
|
IP:200.6.59.134 x |
| Trudy/ |
3/11/2008-8:41:10 PM |
Voor het eerst dat ik in dit forum kom waar er over mijn schooltje gesproken wordt. Ben vereerd en vind het enorm fijn dat ik zo mag lezen hoe er over het schooltje gedacht wordt.
We doen ons best!
Groet, Trudy Evertsen/Trudy Prive School
|
IP:213.93.39.143 x |
| Hilly |
4/20/2008-7:12:51 AM |
Hallo, ik heb een vraag ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. wat is de prijs van Trudy`s priveschool per maand?
|
IP:82.136.240.69 x |
| Liselot |
4/20/2008-7:26:18 AM |
hoi, ik heb ook een vraagje; Welke Nederlandstalige openbare (kleuter)scholen zijn er op Curacao, wie kan me dat vertellen? (naast de prive scholen dus)
|
<Terug naar Overzicht>
|