Je kunt prepaid bellen op curacao, alleen als je dat met de kpn doet is dat heel duur. Beter haal je op curacao een nieuw nummer, je kunt wel gewoon je mobiele telefoon blijven gebruiken.
Weet iemand wat de kosten zijn van prepaid bellen binnen curacao? Voor ons bedrijf hebben we een telefoon voor internationaal bellen en allemaal een eigen telefoon voor contacten op het eiland. Hoe werkt dat dan?
De beste optie is om een simkaart van Chippie of van Digicel te kopen. Deze zijn allemaal prepaid en je kan heel makkelijk je mobieltje opwaarderen middels opwaardeerkaartjes (bijna overal verkrijgbaar). Let op! Je mobiel dient echter sim lock vrij te zijn om de simkaart te accepteren.
vanuit nederland wil ik met mijn prepaid mobiel mijn familie op curacao bellen die in het bezit zijn van een nederlands prepaid mobiel.
kan iemand mij vertellen wat voor nummers ik vooraf moet intoetsen.
Als je tot 10 kunt tellen... gewoon 06 en dan het nummer dus aangezien beide Nederlandse nummers zijn. Wordt wel een dure hobby voor je familie op Curacao aangezien zij de internationale kosten betalen.
Is het een optie om vanaf een vaste telefoon naar Curacao op te bellen via een piraat zoals goedkoopbellen.nl en dat kost op dit moment 6 eurocent per minuut?