Die manege is er nog steeds. Heb gehoord dat er goed lesgegeven wordt. Richting BocaSami ligt ook een manege, maar daar wordt anders lesgegeven. Weet er niet veel van maar heb met laten vertellen dat de pony`s en paarden op een hele andere manier draven.
www.manege-shc.com.
dit is een nederlandse manege.
Vanaf juli komen mijn paarden naar Curacao
die komen bij mij aan huis te staan, ik zoek nog wel iemand die er een tegen vergoeding bij rijd, maar het moet wel iemand zijn die minimaal L1 rijd.
Per 1 mrt kom ik een jaartje op Curacao werken en aangezien ik fanatiek ruiter ben vraag ik me af of ik ergens op het eiland ook kan rijden. Het liefst niet op een manege aangezien ik al jarenlang actief wedstrijdruiter ben. Momenteel actief op M2 niveau en enkele jonge paarden in het B. Veel ervaring met jonge paarden en springen op B-niveau. Zie www.mavabo_stables.nl, ik ben de stalruiter.
ik heb L1 gereden, maar ik ga niet betalen om bij te rijden, ik zie wel een mailtje als u toch geinteresseerd bent. Rij 12 jaar, hHeb ervaring met jonge paarden etc...
Ja manege shc is nederlands, bij boca sami staan veel paso finos naar wat ik begrepen heb, dus die krijgen ook op andere manier les. privestallen nog niet ontdekt, laat wel even wat weten als ik wat hoor.