Curacao Forum

Curacao Forum Op zoek naar stageplaats

Op zoek naar stageplaats IP: x
Evert Groendijk 9/7/2005-8:34:11 AM

hallo, bij deze zou ik jullie willen vragen of iemand van jullie bedrijven weet op curacao die thuis zijn in het organiseren van evenementen en in de logistiek? Misschien dat 1 van jullie hier nog contacten heeft, dat zou heel mooi zijn.
Ik vraag dit jullie omdat ik zeer graag hier een HBO-stage wil gaan vervullen.

groeten
Evert

RE: Op zoek naar stageplaats IP: x
Jeannet 5/15/2006-3:44:39 AM
Hey,

Heb je een stageplaats kunnen vinden? Ik ben namelijk ook op zoek naar een afstudeerplaats op curacao en alle tips zijn welkom. Ik studeer logistiek en economie

groeten Jeannet

Evert 5/15/2006-5:34:40 AM
Hee hoi Jeannet,

Nee heb nog niets kunnen vinden helaas. Wil je ook vanaf februari 2007 gaan afstuderen? Het is moeilijk om in de logistiek terecht te komen. Er is meer werk in het bank en verzekeringswezen....Mocht jij nog iets weten, houdt me op de hoogte aub.

gr.Evert

Anneke Maduro 5/15/2006-6:04:25 AM
Hi Evert en Jeannet, op mijn space staan o.a. een gele gids en een tel.boek Curacao, misschien hebben jullie er wat aan bij het zoeken van een stageplaats.
Succes hoor!
http://spaces.msn.com/roxsha/

Evert 5/15/2006-6:40:50 AM
Dank je wel Anneke voor de info!!:)

Ronald 5/15/2006-11:01:55 AM
Evert,

Er moet degelijk wat te vinden zijn in logistiek. Bijna alles wordt op het eiland geïmporteerd en daar komen nogal wat logistieke vraagstukken naar boven.

Ik heb wat kontakten bij grote bedrijven op het eiland, die ik eventueel kan vragen of ze een stageplek zouden hebben. Kan je mij een mail sturen met je stageperiode, je opleiding / studierichting en ook de criteria voor je afstudeeropdracht? Dan kunnen betrokkenen kijken of ze iets voor je hebben.

Ik begin zelf in juli als Finance Manager Curacao & Bonaire bij een Nederlandse bierbrouwer en kan eventueel de logistics manager aldaar vragen of hij eventueel een stageplek heeft.