Curacao Forum

Curacao Forum Op zoek naar stageplaats

Op zoek naar stageplaats IP: x
Evert Groendijk 9/7/2005-8:34:11 AM

hallo, bij deze zou ik jullie willen vragen of iemand van jullie bedrijven weet op curacao die thuis zijn in het organiseren van evenementen en in de logistiek? Misschien dat 1 van jullie hier nog contacten heeft, dat zou heel mooi zijn.
Ik vraag dit jullie omdat ik zeer graag hier een HBO-stage wil gaan vervullen.

groeten
Evert

RE: Op zoek naar stageplaats IP: x
Jeannet 5/15/2006-3:44:39 AM
Hey,

Heb je een stageplaats kunnen vinden? Ik ben namelijk ook op zoek naar een afstudeerplaats op curacao en alle tips zijn welkom. Ik studeer logistiek en economie

groeten Jeannet

Evert 5/15/2006-5:34:40 AM
Hee hoi Jeannet,

Nee heb nog niets kunnen vinden helaas. Wil je ook vanaf februari 2007 gaan afstuderen? Het is moeilijk om in de logistiek terecht te komen. Er is meer werk in het bank en verzekeringswezen....Mocht jij nog iets weten, houdt me op de hoogte aub.

gr.Evert

Anneke Maduro 5/15/2006-6:04:25 AM
Hi Evert en Jeannet, op mijn space staan o.a. een gele gids en een tel.boek Curacao, misschien hebben jullie er wat aan bij het zoeken van een stageplaats.
Succes hoor!
http://spaces.msn.com/roxsha/

Evert 5/15/2006-6:40:50 AM
Dank je wel Anneke voor de info!!:)

Ronald 5/15/2006-11:01:55 AM
Evert,

Er moet degelijk wat te vinden zijn in logistiek. Bijna alles wordt op het eiland geïmporteerd en daar komen nogal wat logistieke vraagstukken naar boven.

Ik heb wat kontakten bij grote bedrijven op het eiland, die ik eventueel kan vragen of ze een stageplek zouden hebben. Kan je mij een mail sturen met je stageperiode, je opleiding / studierichting en ook de criteria voor je afstudeeropdracht? Dan kunnen betrokkenen kijken of ze iets voor je hebben.

Ik begin zelf in juli als Finance Manager Curacao & Bonaire bij een Nederlandse bierbrouwer en kan eventueel de logistics manager aldaar vragen of hij eventueel een stageplek heeft.

Ik beloof niks, maar je weet nooit.... Betrokkenen zullen zelf moeten beoordelen of je bij hun terecht mag.

Groeten,

Ronald

Evert 5/17/2006-4:08:44 PM
Hoi Ronald,

Bedankt voor je reactie.
Tezamen met een medestudent willen wij graag afstuderen in de periode september 2006 tot en met januari 2007 of vanaf februari 2007 tot en met juni 2007. Wij volgen op dit moment de duale opleiding Bedrijfseconomie aan de NHL met de richting logistiek, studiejaar 4.

Echte criteria voor een afstudeeropdracht hebben wij niet, als het maar met logistiek (material management en/of physical distribution) te maken heeft. Tevens mag er ook een gedeelte van opdracht te maken hebben met bedrijfseconomie, dit is voor ons geen probleem. Zolang de opdracht maar toegevoegde waarde biedt voor ons.

In afwachting op je reactie.

Groeten,

Evert

Carolien 5/17/2006-6:02:49 PM
Hoi hoi,

Er zijn veel mensen op zoek naar een stageplaats ik ook :). Wil in November dit jaar vertrekken, studierichting Sociaal Cultureel Werk (MBO stage 4de jaar, niveau 4), dus als iemand toevallig nog tips voor me heeft...

Groetjes Carolien

Anneke 6/4/2006-1:48:57 AM
Hi Evert en Jeanette, als iets gevonden. Soms bemiddelen wij voor eigen bewoners. Komen nu bedrijfeconomen, als je met de procedure mee wilt draaien, mail even maar roxsha@yahoo.com

M.Kassenaar 6/8/2006-9:35:48 AM
Beste Stage zoekenden,
Bezoek eens: www.stageportaal.com of mail voor verdere info naar: info@stageportaal.com voor stageplekken en huisvesting op Curacao.
Mvgr. Madelon

Debbie 9/26/2006-3:53:23 PM
Ik zoek ook een stageplaats op curacao.
ik studeer toerisme en ik kan in april vertrekken, mijn stage duurt 25weken. (MBO opleiding niveau 4)
weet iemand een hotel met vacatures??

groetjes, debbie

Jochem 11/6/2006-5:53:36 PM
Ik ben op zoek naar een stageplaats.
Ik studeer Logistiek & Economie op de Hogeschool van Amsterdam.
Als iemand een vacature heeft zou die me dan willen mailen?

Groet Jochem

webmaster 1/8/2007-5:51:36 PM
op de site Willemstad Vacature Sites kun je alle actuele vacatures op Curacao vinden.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.