Beste Lezers van ons Forum,
Zoals u kunt zien hebben wij een nieuwe look gegeven aan ons forum.
Wij hopen dat u het een verbetering vind.
Met vriendelijke groeten,
De webmaster
Nu maar hopen dat er geen (extra) junkmail bijkomt.
Kunt u wellicht dat Courtney gedoe blokkeren het begint behoorlijk te irriteren. Overigens zijn er andere sites waar pubers hun frustraties kwijt kunnen.
sorry, het was niet mijn bedoeling dat mijn opmerking gekopieerd werd.
toen ik op save drukte krijg ik; pagina kon niet gevonden worden, dus ik dacht het pakt niet.
dus u kan die dubbele opmerkingen verwijderen.
sorry
Ik vind het leuk dat je aan het veranderen bent geslagen. Het is goed gelukt. En nu maar hopen de ruziezoekende prikkers zo schrikken van het felle blauw dat ze spontaan wegblijven.
dank aan klaas en al die andere sukkels.... wij zijn verhuisd met ons item over COURTNEY SEFERINA naar een eigen forum. www.dontdatehim.ya.com
daar kunnen slachtoffers van deze oplichter en loverboy zich melden en informatie krijgen.
Wij verdwijnen hier omdat ons onderwerp volgens velen niets met de antillen te maken hebben.
Dat Courtney een antiliaan is en veelal de meeste loverboys van antiliaanse afkomst zijn telt dus waarschijnlijk niet mee.
Antiliaanse mensen steken dus liever de kop in het zand dan ons onderwerp serieus te nemen.
Maar goed...het zij zo...ik blijf in ieder geval met nog een stel mensen de wandelgangen van deze crimineel in de gaten houden.
Dank je wel alle mensen , die wel positief reageerden op ons forum... we zien jullie hopelijk terug op www.dontdatehim.2ya.com