Curacao Forum

Curacao Forum Motana abou

Motana abou IP: 62.51.28.102 x
Chris 11/15/2007-3:43:04 AM
Hallo Forum, Ben net terug van Curacao, en heb een heel leuk huis gezien in Montana Abou. Wie is er bekend met deze buurt? Naar mijn mening een rustige buurt. Graag Reacties.
Asina bedankt voor alle waardevolle tips

RE: Motana abou IP:200.26.194.17 x
ASINA 11/15/2007-6:57:17 AM
You`re welcome, Chris. Als iedereen elkaar waar mogelijk zou helpen, zou de wereld er misschien beter uitzien. Montanja Abao is zeker rustig en ligt dan ook buiten het centrum. Niet zo ver als Bandabou maar je zal met werk toch wel merken wat de spits in het verkeer is via de Caracasbaaiweg. Rustig in de zin van criminaliteit hangt ook weer af van waar je zit in M.A., waar zeker in bepaalde delen incidenteel criminaliteit heerst en er vast en zeker dubieuze handel is.

RE: Motana abou IP:62.51.28.102 x
Chris 11/16/2007-3:58:17 AM
Hoi Asina,Ik ben net zondag terug gekomen uit Curacao en heb zelf de gastvrijheid en behulpzaamheid ondervonden.
Ik voelde me gelijk thuis op het eiland.
Het huis wat ik gevonden heb is aan de Kaya Ararut
vroeger Kaya C Het lijkt me een leuke buurt. en mensen van diverse komaf en oorsprong.Ik ben ontzettend geholpen door de antillianen simpel weg door even te vragen. Op deze manier heb ik ook dit huis gevonden,via de manager van de trupial inn.
Ik merkte al snel dat het via makelaars veelal duurder is om te huren en je beter gewoon eens kunt informeren.Begin Januari kom ik voor onbepaalde tijd naar het eiland met mijn gezin.
Nu heb ik eerst huiswerk, lol. Ik probeer papiamentu te leren. Groetjes Chris

RE: Motana abou IP:190.4.148.135 x
ASINA 11/16/2007-6:49:24 AM
Heb je het al gehuurd of niet? Er zijn nu eenmaal huizen, die alleen via de makelaar te huur zijn of alleen via de eigenaar. Tips als van Trupial Inn zijn natuurlijk waardevol. Ik voelde mij hier ook gelijk thuis, maar het is met vakantie anders dan hier wonen. Je zal nog wel de mentaliteit en culturen meemaken, als je hier eenmaal woont. Ook bepaalde Nederlandse trekjes zal je snel moeten afleren, maar ik zeg wel ``onderzoek alles en behoud het goede`` en daarom wordt de Nederlander toch erg gewaardeerd en kan je hier onthaasten. Hihi. Bon bini i sinja bon Papiamentu. Zoals in Nederland de buitenlanders zal je hier ook wel eerst de scheldwoorden leren. Hihi.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.