Curacao Forum

Curacao Forum Met reuma naar Curacao

Met reuma naar Curacao IP: x
Debby 4/6/2007-5:59:47 PM
Is er iemand misschien bekend met leven met reuma op Curacao? Ik kom binnenkort met mijn gezin naar Curacao om te wonen maar heb een bepaalde soort reuma waarvoor ik wel onder controle moet komen bij een reumatoloog ter plaatse om het in de gaten te houden. Ik ben dus opzoek naar informatie over reumatologie etc op Curacao. Zoals bijvoorbeeld waar kan ik een reumatoloog vinden is dat in het ziekenhuis en zo ja welke of zijn daar speciale instituten voor en hoe is de behandeling en controle daar etc mbt reuma? Ik hoop dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen ik kan er namelijk niets over vinden op internet en wil wel graag voorbereid gaan natuurlijk. Alvast bedankt.

RE: Met reuma naar Curacao IP: x
tom 4/8/2007-3:33:15 AM
vergeet niet dat de zorgverzekeraar bestaande gezondheidsklachten niet dekt( als de verzekeraar dit wel dekt is de premie dusdanig hoog dat zelf betalen vaak goedkoper is!, in mijn geval, parkinson), dus behandeling zul je zelf moeten betalen, de kennis over en behandeling van reuma is professioneel maar technisch gezien is de behandeling in ned beter.

tom

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.