Curacao Forum

Curacao Forum Met een long of luchtwegaandoening naar Curacao

Met een long of luchtwegaandoening naar Curacao IP: x
Debby 2/20/2007-9:00:10 AM
Zijn er mensen met astma of een andere long of luchtweg aandoening die van Nederland naar Curacao verhuisd zijn? Ik ben zeer benieuwd aangezien ikzelf een longaandoening heb en dus veel last heb van de temperatuursverschillen etc hier in Nederland of het zo en zo al een stuk fijner en aangenamer is lichamelijk om op Curacao te wonen. Het weer is daar natuurlijk bijna altijd constant en weinig luchtvochtigheid. Maar ik wil het graag weten van iemand die het daadwerkelijk ondervind. Ik ben namelijk van plan dit jaar nog over te komen. Ik hoop dat iemand mij hierover wat meer kan vertellen.

RE: Met een long of luchtwegaandoening naar Curacao IP: x
olga 2/20/2007-12:32:22 PM
toen mijn schoonzoon hier was had hij zijn pufjes niet nodig, dus ik denk wel dat het hier beter is, lage luchtvochtigheid ????? op mijn meter is het gemiddelde best hoog hoor

bob 2/23/2007-5:23:23 PM
ik zou zeker niet naast de isla gaan wonen

found 2/24/2007-2:27:34 AM
ach bob .........moet ik nu hetzelfde gaan doen als jij continue doet ???

Jenny 3/2/2007-6:44:49 AM
Hallo Debby, in nederland gebruikte ik 2 x per jaar medicijnen voor bronchitus. Hier heb ik ze in 1 jaar nog niet nodig gehad. De luchtvochtigheid is HOOG maar toch gaat het prima (misschien wel door de zeelucht en de warmte???). Het advies van Bob om niet onder de rook van de isla te gaan wonen klopt wel, zelfs niet in het gedeelte van Julianadorp dat in de buurt van Bullenbaai ligt. Is gewoon heel slecht voor longpatienten. Succes

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.