Curacao Forum

Curacao Forum Meererde apt. vrij op Curacao!!

Meererde apt. vrij op Curacao!! IP: x
Anneke Maduro 2/25/2006-12:17:25 PM
Beschikbare apartementen speciaal voor stagiares Curacao
Huurprijzen in Naf. exclusief w/e, op basis van minimum verblijf 3 mnd.
Inclusief 1 grote schoonmaak per maand
Kortverblijf, prijs op aanvraag, afhankelijk aantal personen/dagen
1-sl.k. voor 1pers. vanaf 15/04/2006 Naf. 675,=
1-sl.k. voor 2 pers. vanaf 16/07/2006 Naf.750,=
1-sl.k. voor 2 pers. vanaf 01/09/2006 Naf.750,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 17/07/2006 tot 01/01/2007 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/08/2006 tot 20/08/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 3 pers. vanaf 01/11/2006 v.a. Naf. 800,=
2-sl.k. voor max. 4 pers. vanaf 01/01/2007 v.a. Naf. 850,=

Voor meer info even mailen naar roxsha@yahoo.com

RE: Meererde apt. vrij op Curacao!! IP: x
Lisette 3/17/2006-1:55:03 PM
Hallo Anneke,

In september ga ik studeren in Curacao en en nog op zoek naar huisvesting, waar ik samen met mijn vriend in kan verblijven. Heb je ook appartementen met een eigen badkamer en keukentje of alleen kamers waarbij dat met anderen gedeeld moet worden?

Ik hoop snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Lisette Kok

Anneke 3/17/2006-9:35:49 PM
Hi Lisette, ieder apt. heeft z`n eigen badkamer/keuken/slaapkamer(s) en woonkamer/kitchenette. Niets delen dus. Als je wat foto`s wilt, stuur me gerust geheel vrijblijvend even een mail naar roxsha@yahoo.com.Ik heb nog 1 (van de 7) apt. die vrij zal komen per 1 september. Dat is een apt. met een ruime slaapkamer waarin 2 bedden van 90/200 staan. Los of aan elkaar te gebruiken. Een hoekapartement op de 1e etage.Huurprijs 775,= per maand, excl. w/e. Water is ca. 3 kub, a 10,87. Electra is geheel afhankelijk van het aircoverbruik. Ga je daar zuinig mee om en gebruikt de fan, valt dat reuze mee. Succes met jullie voorbereidingen hoor. Heb je noig vragen Lisette, of je nu bij ons gaat huren of niet, shoot ze gerust hoor!!!

gr. Anneke

groetjes Anneke

tom 3/21/2006-6:09:27 AM
nederlandse prijzen op curacao...........

Anneke 3/21/2006-8:02:51 PM
Toch niet hoor Tom, de stagiaires delen de huur met 2 of 3 personen. Huur je het alleen met een stageloontje, dan is het te pittig. Maar dat doen ze niet. De prijzen zijn in naf, excl. per apt. Een stagiaire betaalt niet meer dan 275,- excl in de grotere 2 sl.kamer (ruimte voor 4 mensen) en in de anderen tussen de 325,= en 400,= excl. per maand. Voor hier niet te duur hoor!!

gr. Anneke

tom 3/22/2006-5:13:29 PM
ga je me vertellen dat 300 euro voor 1 slaapkamer voor 1 persoon niet duur is? het is een schandelijke prijs!!
leg je in de regel er 100 euro bij dan huur je een heel huis, of ben ik hier degene die geen verstand heeft van prijzen op korsou.
schei effe uit zeg.........
ik wil niet hatelijk zijn ofzo, maar het redelijke is hier weg, mine opinion........
tuurlijk worden de prijzen hoog ingezet......
net als de meeste makelaars op korsou die kunstmatig de prijzen hoog houden..

toch hartelijke groeten.......
tom

Anneke 3/22/2006-10:39:08 PM
Beste Tom, niet zo heftog! Ik heb het nimmer over Euro gehad, als je mijn bericht goed leest. Alleen de 1 kamer in je eentje is duur, maar 1 schoonmaak/gas zit erbij. De overigen als je dat deelt, dan nog vind je dat teveel, v.a. 275,= Naf? Je wilt niet hatelijk doen, je laatste bericht toont alles behalve aardig........niet nodig hoor.

mvg (altijd)
Anneke

lesley 3/22/2006-10:40:29 PM
Anneke, ga toch niet in op de onzin van die makamba.....zonde van je tijd meissie!!!

Anneke 3/22/2006-10:41:26 PM
Hi Lesley, wauw jij hebt rap gereageerd zeg. Maakt niet uit joh, ben imuum voor sommige dingen:-)))

gr. Anneke

p.s.je......... 3/23/2006-5:01:24 AM
de 1 kamer is best duur vind ik...
overige kamers valt wel mee, mits je de kosten deelt!
toch? ( waarschijnlijk doen stagiares niet moelijk over een kamer delen, is mijn gevoel??)
overigens iedereen mag immers vrij reageren op dit forum, als zakenman/ vrouw is het hebben van een gladde rug dan ook een erg belangrijk ingredient!, toch?
over de prijs praten, discuseren ( op een pittige manier), dus zaken doen , moet kunnen toch!, dat hoort er wel een klein beetje bij!! ( vind ik tenminste)wie zaken doet oof handel drijft krijgt gewoonweg commentaar..
bovenstaand bericht van tom heeft betrekking op de prijs, niet op de persoon anneke, of andere personen...........dus voel je vooral niet aangevallen...
dit is mijn visie op het verhaal............
p.s. heeft anneke bijval nodig of niet? persoonlijk denk ik dat anneke de situatie zelf heus wel onder controle heeft! toch anneke?
goed anneke, ik als automobielverkoper ben van mening dat als ik een kritische, zeurderige klant binnen in mn showroom krijg, ik hem juist wil overtuigen dat het niet zo is, ik juist die klant wil pakken , het is een bepaalde vorm van sport vind ik zelf!!!
oke oke oke, genoeg over dit verhaal.........
afz: de altijd kritische doch vriendelijke automobielverkopende frits......
have a nice time!!!!!!!!

tom 3/23/2006-5:14:30 AM
de persoon hierboven heeft een goede visie.
by the way, anneke wees niet teleurgesteld als je een pittig commentaar krijgt, terecht of onterecht..........
dit is simpelweg niet nodig.....
maar ik vind zelf dat zowel uw stelling als de mijne gedeeltelijk na deze discussie overeind blijft: 1 kamer is duur......
                                overige kamers zijn goed van prijs, mits je bij elkaar kruipt, je moet dit maar net willen toch?
uiteraard heb ik gereageerd vanwege de prijs v.d. 1 .kamer, zelfs mn antilliaanse dushi schrok van deze prijs ( ik speel hier nu open kaart)

zodoende beste anneke..........
en natuurlijk wens ik iedereen geluk liefde, goede handel, en een goede boterham toe, maar ik denk dat u wel vaker kritische of lastige klanten heeft toch.
het blijft nog mijn bedoeling om u op de tenen te gaan staan!

vriendelijke groet en goede zaken voor u in 2006.

groetjes,
tom

Lesly 3/23/2006-6:25:58 AM
hahahahahaha Tom ta kontesta manera e ta Frits. Ken mester e bijval, Tom, Anneke, Tom Anneke?????E forum ta bira manera.......kon mi por splika awor, por ta bo dushi por splika nos Tom, of Frits, Frits of Tom:-)))

tom? frits??? 3/23/2006-7:39:00 AM
? kiko? ??

tom 3/23/2006-7:43:05 AM
bon dia!!
sorry, ik ga in ieder geval niet met iedereen in discussie........

grow up homber.......

Anneke 3/23/2006-8:43:59 AM
Hi Tom, kritiek is altijd welkom hoor, kun je alleen maar van leren. Ingaan op de vorige reakties doe ik maar niet meer:-)

gr. Anneke

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.