|
|
Curacao Forum Lekker wonen op de Antillen
| Lekker wonen op de Antillen |
IP: x |
| Pascal de Roo |
6/14/2006-1:56:31 AM |
Ik zag op uw prachtige site, dat u ook links heeft voor verwijzingen naar andere sites.
Wilt u eens de moeite nemen om onze site (niet commercieel) te bezoeken en te bekijken
of u een link naar onze site wilt plaatsen?
www.lekkerwonenopdeantillen.nl
Het is onze doelstelling om de site (kosteloos) open te stellen voor alle makelaars, om zodoende
het woonaanbod voor de europeese markt zichtbaar te maken op 1 centrale site.
Met vr grt
Pascal de Roo
Lekker wonen op de Antillen.nl
|
| RE: Lekker wonen op de Antillen |
| tom |
6/14/2006-4:42:56 PM |
de woningmarkt op de antillen word door de nederlandse ``makelaars`` verziekt.Als je een site ziet met vraagprijzen in euro`s weet je in 9 van de 10 keer hoe laat het is....
reeds zijn de makelaars ook actief met hun eigen site........dus waarom niet betalen als een dergelijk iemand zn handel andermaal in de etalage wil zetten??
prijzen worden exorbitant hoog ingezet, dat bij mij het gevoel van de oud hollandse ``huisjesmelker`` naar boven komt.als je je best doet, zie je dat bijna alle makelaaars hun handel op het net hebben geplaatst, dus automatisch ook in die nederlandse etalage.
een redelijk huis voor een goede prijs vind je nog altijd zelf , als je naar korsou gaat kijken.
Het antilliaanse onroerend goed kan never en nooit vergeleken worden met de europese markt, die zwaar overgewaardeerd is, laten we dat effe duidelijk stellen.
Dus: geen knollen voor citroenen.
dank u,
tom
|
| robert rumay |
8/10/2006-11:03:24 AM |
Binnenkort wordt lekker wonen op de Antillen vooral op Curacao een waar-
lijk hel vooral met de rekolonisatie van dit klein eiland met een opper-
vlakt van amper 444 km2, 140.000 inwoners. In het begin van de twintigste eeuw
tot zelfs in de jaren 60, heerste de europeese Nederlander hier en deelde de lakens uit, tot zulks in een frustratie leidde en de zwarte bevolking die
het niet meer nam, de stad in brand stak en enkele blanken uit europa afkomstig, bijna in brand hebben gestoken. Nadien hebben er nooit meer dan 2000 nederlanders op dit eiland gewoond. Nu ineens is dit cijfer 23000 geworden waarbij projectontwikkelaars terreinen hebben opgekocht, huurgronden dat voordien(rond 1999)nooit in erfpachtgronden werden uitgegeven, toen de aanvragen van de autoctone bevolking afkomstig waren, worden nu door corrupte overheidsambtenaren en corrupte eilandbestuurders tezamen met de almachtigen die de corruptie hebben uitgevonden voor koek en ei weggeven.
voor smeergeld weggegeven een gegeven dat zeer goed bekend is onder de
alloctonen en autoctonen. Een groot hoeveelheid nederlandse AIVD agenten lopen hier rond en verrichten spionage werkzaamheden voor de grote baas in Washington. De rotterdamse en amsterdamse hoerenloper hebben de vergunningen in handen voor de rijzende kroegen als paddestoelen dat ook gebruikt wordt voor het uitwisselen van spionage netwek aktiviteiten. Onze baaien worden allemaal door europese nederlanders gemanaged waarbij de kosten voor de octoctone zwarte bevolking gezien de hoge prijzen dat voor klapstoelen worden gevraagd niet kunnen betalen. Naar de baai gaan was voorheen een weekelijkse aktiviteit voor de Curacaoenaar. Onze stranden worden zodaniog afgesloten dat er voor de autoctone bevolking geen of geringe toegang is overgebleven. Ik voorzie dat elk europiaan die zich hier in de toekomst neerzet een marechausee mee moet nemen. Wat op deze eilanden gebeurt heeft zich in Indonesie afgespeeld. Wonen kan gezellig zijn op dit eiland mits u een van deze twee waarschuwingen in scht neemt. 1. U roeit de autoctone bevolking uit. 2. U draagt zorg dat de excessen dat nu gebeurt zoals rassendiscriminatie, het overbrengen op zo``n kleine bevolkingsgroep van nederlandse stagaires, overal in de horeca, hotels etc. financiele instellingen, verzekeringsmaatschappijen enz. waar de autoctonen worden geweerd, een halt worden toegeroepen en uw stem laten horen. Wij weten ook dat niet elk een van u een piraat is en dat er heus
goede zielen zoals overal ter wereld ook onder u te vinden zijn.
Voorts is er een afkeer aan het opkomen op dit continent waarbij heel veel van ons zich ons weet te vinden, van de uitbuiting van transnationalen op het zuidamerikaanse continent. Wij juichen het toe dat leiders als Lula van Brazilie, Chavez van Venezuela, Kirchner van Argentinie, Evo Morales van Bolivia e.a opkomende leiders onder de equator, aan deze uitbuitingspraktijken een halt willen toeroepen en bezig zijn orde op zaken te zetten in hun huishouding. Het zal nog jaren duren maar een stap in de goede richting is al gezet. Nederland heeft reeds als een ``goed zakenman`` biljoenen in dit gedeelte van de wereld geinvesteerd. Echter zal de europese nederlander die naar deze oorden wil verhuizen en van de genoegen van dit paradijslijk oord en andere geneugten van het leven, dat het saaie leven elders niet biedt, zich van
de ubermenschmantel moeten ontdoen en goed nadenken wat hij met zijn sinds kort, gestegen euro, wilt doen.
|
| Len |
8/10/2006-12:13:23 PM |
Hier zo`n europese nederlander die gewoon lekker geniet van de geneugten van het eiland. Moet ik me ervoor schamen? Echt niet! En achter die communistische bende gaan staan van een Chavez? DOe normaal zeg.... Ik vind het hier heerlijk wonen juist omdat mensen hier normaal met elkaar omgaan, geen discriminatie, juist sociaal omgaan met alle rassen en nationaliteiten. Dát is de kracht van Curaçao. Als iedereen er ook zo over dacht, had ik nu niet hoeven reageren op een Robert Rumay :(
|
| tom |
8/10/2006-1:07:08 PM |
beste LEn, ik ben het helemal met u eens............immers zorgt de media e.t.c. voor een kloof tussen diverse culturen, en volkeren, toch? en dat de nedelanders de plaatselijke stranden beheren, geld vragen voor toegang, en klapstoelen is duidelijk crimineel, de echte antiliaan moet eigenaar van het eiland blijven, vind ik als nederlander tenminste.Waar ik het niet mee eens ben is dat stukje over ``een marrechausse``meenemen, wat een onzin........kom ga daar niet om te roven tussen aanhalingstekens, of te vertellen hoe iets moet......ook komik niet om te werken, maar ga reeds genieten op korsow.......ben 33, en zeg maar met vervroegd pensioen..........maar inderdaad, sociaal omgaan met elkaar, i.p.v. hier op het forum verkondigen ``een marrechausse mee te nemen``, dit heet opjutten!! Wie zijn overigens die lokale ondernemers die de lokale bevoking weren?? is dit een multinational, of een antilliaanse ondernemer die een dominicaanse/ venezolaanse met een nog korter rokkie, en goedkoper in dienst neemt??, tuurlijk worden er locals geweigerd, ook dit is niet netjes, diti is erg zwak uitgedrukt!!, overigens corruptie is er tot in de hoogste kringen toch??
overigens wil ik met mn euro genieten van A tot Z.
dat het volk word uitgeroeid is niet waar....laten we stellen dat er een bepaalde vorm van waarheid in zit.........Welke nederlanders in nederland hebben nog 100% neerlands bloed?? kijk culturen zijn hier ook (ge)vermengt, toch?
effe over die aivd........ze moeten gewoon oprotten daar......simpel is that!!
maar waar is de regering op het eiland gebleven? godettt is `met vakantie``prima.........maar voor de rest gebeurt hoor ik niet zo veel............dus de regering is hier mede debet aan!!
maar goed de gevoelens/gedachten/meningen van bovenstaande Len, en Robert zijn op een mooie manier weergegeven, hier!!
maar goed robert, is de politiek niets voor jou?? ,effe geen geintje, effe serieus!!
p.s. De wereld, in dit geval de nederlandse invloed(bedrijven, e.t.c.) op korsow is niet eerlijk.........maar ja , de wereld is nou eenmaal niet eerlijk, in mine opinion!!
groetjes,
tom
d.h.
|
| tom |
8/10/2006-1:09:17 PM |
p.s.: die baaien daar ik wil daar zitten, niet entree, geen klapstoel betalen, anders kan ik hier wel op scheveningen blijven zitten..
tom
|
| tom |
8/10/2006-1:15:13 PM |
de vraag: hoe kun je dit een halt toeroepen, en waar dan??
|
| Len |
8/11/2006-12:41:51 AM |
AIVD en spionage? Doe normaal! HEbben echt wel andere dingen te doen hoor dan een eiland als dit... EN waarom zou ons eiland interessant zijn voor de AIVD en de CIA? Echt niet...
En ja er zijn verkeerde NL-ers. NEt als verkeerde Antillianen, maar er zijn ook goede NL-ers en ook goede Antillianen!!! Niet alles over 1 kam scheren aub!!
EN dat gedoe van die stranden, belachelijk natuurlijk! En de Marechaussee erbij halen? Nog belachelijker, die hebben ook andere dingen aan hun hoofd. En die werken voor defensie, niet voor de politie. En die doen ook gewoon hun werk.
Uitbuiting is fout, wie het dan ook doet. Corruptie ook. Maar geniet van het eiland, want dat is het waard en zoek geen dingen die er niet zijn. Curaçao is een eiland vol verdraagzaamheid, laten we dat zo houden aub!!!
|
| tom |
8/11/2006-3:12:33 AM |
beste Len, k`heb hier niets aan toe te voegen,
groetjes,
tom
|
| tom |
10/23/2006-6:11:45 AM |
ik begrijp je niet helemaal..........
wou je zeggen dat het met die klote nederlanders goed kersen is eten?
tuurlijk zijn er raddraaiers onder de donkere bevolking, maar ook onder de nederlandse bevolking(waar u er 1 van bent), genaamd de poltiek.
k`heb het idee dat je een zeer eenzijdig beeld hebt van deze mensen, best jammer!
kijk om effe net als jou heel erg kortzichtig, kleingeestig en kort door de bocht te gaan:JOU MOETEN ZE OOK MAAR OPHANGEN IN NEDERLANDS HOOGSTE BOOM, GORE KANKER RASIST, MENSEN ZOALS JIJ MOETEN IN STUKKEN GESNEDEN WORDEN, EN BIJ DE VUILNISZAKKEN GEZET WORDEN!
MODERATOR STOP DIT BERICHT VAN DIE GORE KANKERHOND (monkey business), EN VERWIJDER HET NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
TOM
DEN HAAG
|
| bob |
10/24/2006-6:15:41 PM |
tom waar maak je je druk over? de schoolvakanties zijn weer begonnen, en over een week is dit weer afgelopen
|
| tom |
10/25/2006-6:05:16 AM |
zou het zo in elkaar zitten?
tom
|
| posty |
10/25/2006-9:14:21 PM |
voorlopig is het lekker wonen hier op de antillen ;)
|
| fidelia |
4/9/2007-2:50:02 PM |
Hoi monkey bus, ik schrijf je ``naam``bewust niet met hoofdletters, want dat ben je niet waard. Maar wacht eens....dat de webmaster zulke taal hier toelaat... dat snap ik niet! En trouwens, Antilliaanse, je had het over homo-volk, maar het belangrijkste en tevens ergste ben je vergeten: die nederlanders neuken hun eigen zoons en dochters, al vanaf hun geboorte, KOTSMISSELIJK
|
| TITO |
4/9/2007-2:53:33 PM |
Bob, wat naif van je om te denken dat het om schoolkinderen gaat. Ik verdenk juist de volwassen Nederlander hiervan. Lekker achter je pc haat spuien, typisch hollands!
|
| Sara |
4/9/2007-5:57:22 PM |
Nederlanders blijven altijd piraten, een stelletje boeven. Ze hebben bestolen en zijn nog steeds aan het stelen. Hun eigen mensen en ook buitenlanders. Ze proberen overal ter wereld hun slaatje te slaan. Het maakt hun niet uit hoeveel schade ze achterlaten. Maar ze vergeten dat wat goes around comes around!! Voordat je sterft betaal je voor al het kwade dat je een ander heeft misdaan. Gelukkig heb ik wel betere Nederlanders gekend. Die zijn er ook, ze zijn niet allemaal hetzelfde. Er zijn velen met een goed hart. Dat geld ook voor de ZWARTEN. Die ene stommeling, monkey bus.shit... stelt niets voor. Hij valt onder de groep NederlandERS die zwaar gestoort zijn, minderwaardigheidscomplex hebben, MISERABEL LEVENTJE HEBBEN, enz... enz... En trouwens omdat vele Nederlanders ook hun voorouders andere (buitenlanders) hebben onderdrukt, misbruikt, opgelicht, beroofd, mishandeld, bedreigt en een slechte leven hebben geven, heeft Nederland de meeste pest van de wereld. Nederland is DE 2e Sodom en Gomorra en krijgt zijn verdiende loon als ze zich niet van hun slechte wegen bekeren. De ziektes rijzen de pan uit, kanker, allergie, hiv, spierziektes, ach te veel om te noemen. In Nederland heb je veel rare ziektes en aandoeningen die de medici niet gepubliceerd heeft om de bevolking niet te laten schrikken. En jij wil zeggen dat nederland een paradijs is, het land van melk en honing.... NO WAY, Nederland is een vervloekte land... Helaas maar dit is de waarheid, direct.
De groeten!!
|
| spirit |
4/9/2007-6:53:14 PM |
HIEP HIEP HOERA VOOR SARAH. JE HEBT GELIJK, MEID!MONKEY BULL SHIT IS EEN ZIELE PIET.
|
<Terug naar Overzicht>
|