Curacao Forum

Curacao Forum Klein Curacao

Klein Curacao IP: x
Maarten 2/16/2006-4:05:08 PM
Is het ook mogelijk om te overnachten op Klein Curacao?

RE: Klein Curacao IP: x
Egbert 2/19/2006-8:33:33 PM
Wel, alles kan, echter het is totaal onbewoond en er zijn nul komma nul faciliteiten dus moet je alles, maar dan ook alles (ook water) zelf meenemen. Formeel weet ik niet of het uberhaupt is toegestaan. `k zou er nog maar eens een nachtje over slapen.

danielle 2/23/2006-9:56:34 AM
Er zijn nu wel beachshades gemaakt waar je onder kan liggen maar zoals gezegt er zijn geen faciliteiten.
Die shades zijn voor publiek gebruik dus wees er AUB voorzichtig mee want we hebben ze in november gebouwd en willen graag dat we er nog voor vele jaren gebruik van kunnen maken. dus geen BBQs of vuurtjes maken in de beachshades aub (ook niet bovenop de 1e)! Je kan n hangmat er trouwens heel makkelijk aanhanen en dat is wel errug relaxed.

Ramonne 4/4/2006-7:05:29 AM
Ik ben deze zomer voor een dagje naar klein curacao geweest. En vrienden van mij hebben daar overnacht. Er zijn ligbedjes waarop je kan slapen )onder een afdak)en er zijn ook wc`s, die moet je geloof ik wel doorspoelen met een emmer water. Het is wel aan te raden om eigen eten mee te nemen (let op bederft snel in de warmte) en drinken (koelbox!!)
Verder kan ik je vertellen dat je ongeveer 2 uur op de boot zit en het als ik het me goed herinner 60 Naf kost. Het is zeker de moeite waard!! Heel erg mooi!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.