Curacao Forum

Curacao Forum Kinderopvang

Kinderopvang IP: x
Judith Brewster 3/26/2006-8:22:55 AM
Zoek je naar een geschikte plek om je kinderen op te laten vangen ?
Zoek niet verder. Kijk op www.hetsprookjesbos.com

RE: Kinderopvang IP: x
Jetske Kracht 4/12/2006-11:44:02 AM
Hallo Judith, Zoek je ook nog een ervaren, enthousiaste begeleidster?
Groeten, Jetske Kracht

Judith 4/13/2006-7:53:34 AM
Hallo Jetske,

Wellicht, we zijn toevallig bezig met een sollicitatieronde. Je kunt je cv s.v.p opsturen naar judith@hetsprookjesbos.com, dan zullen we e.e.a. bekijken.

Mvg,

Judith

anne 6/3/2006-6:03:28 AM
hallo

Ik las net iets over een sollicitatieronde, is deze er nog steeds. Het lijkt me erg leuk om als leidsters te werken in curacao. Momenteel werk ik ook als leidster op een kinderdagverblijf.

ruud 6/7/2006-6:03:38 PM
Ik lees dit forum met veel intresse, en vroeg mijzelf af, of de sollicitanten kinderopvang ook papiaments spreken. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Een goede vriend zei ooit tegen me, een kind moet eerst in zijn eigen taal leren tellen, dan kan je het later in elke taal leren, al is het chinees, maar als je op vroege leeftijd al in de war gebracht wordt, of wiskunde moet gaan leren in een voor jou ``niet eigen taal``dan geeft dat extra problemen. Ben je slecht in de taal, dan ben je automatisch dan slecht in de wiskunde.   Het lijkt me erg verwarrend voor de kinderen,..   

Chispita School 9/21/2006-10:13:21 AM
Geachte leerkrachten,
De inboedel van ons schooltje op Curacao bieden wij te koop aan voor het nieuwe schooljaar!
Bent u geinteresseerd om een kijkje te nemen. Wij zijn er elke ochtend van 7.15 tot 1.00. Adres Incastraat 12.
Materiaal aanwezig voor peuters, groep 1,2,3.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.