Ik ben een 26 jarige Nederlandse student die vorige week een leuke aanbieding gehad heeft om een afstudeeropdracht uit te voeren bij een duikschool op Curacao. Ik heb alles al geregeld, behalve een slaapplek bij voorkeur in een studentenhuis.
Uiteraard zit ik het lieftst centraal, maar gezien de korte periode voor vertrek neem ik ook met minder genoegen.
Als iemand nog een leuke plek weet die vrij is dan hoor ik dat graag per mail. Alvast bedankt.
RE: Kamer in leuk studentenhuis gezocht vanaf 8 januari 2007
Ik heb zelf aan de Corcobastraat gezeten vorig jaar en kan je het aanraden. Het huis ligt dichtbij Breezes, Mambo en Kon Tiki. Huis zal wel gewild zijn maar je zou eens moeten proberen. De huiseigenaar heet Ed en was (is?) te bereiken op 525 54 81. Goeie gast, noem mijn naam maar!
Success en geniet!
RE: Kamer in leuk studentenhuis gezocht vanaf 8 januari 2007
Kan je deze woningen aanraden; was goed vertoeven! Super centraal en een paar honderd meter lopen en ik zat al op Mambo. Na de happy hour kon ik gewoon naar huis lopen....geen gedoe met wie de BOB zou zijn. Kamers waren niet super groot maar eigenlijk slaap je er alleen maar en leef je buiten.