Hallo Allemaal,
Mijn naam is Petra en ben 23 jaar. Ik ben wat informatie aan het zoeken over Curacao en hoop dat iemand hier me daar mee kan helpen. Ik wil graag informatie over Curacao omdat er binnenkort een groep jongeren van daar hier in Nederland komt logeren. Zij gaan samen met ons naar de Wereld Jongeren Dagen (een groot Christelijke evenement) in Keulen!
Je begrijpt dat ik daarom niet zomaar naar toeristeninformatie (die genoeg is te vinden), over Curacao aan het zoeken ben. Graag wil ik wat meer weten over de bewoners, hoe zij leven en werken, over het eiland; inwoneraantal, hoe het er aan toe gaat, vegetatie, taal, geloofsgemeenschap etc. Het lijkt me leuk om de jongeren te spreken en dan wat te weten over hun achtergrond, zodat je in een gesprek al een aanknopingspunt hebt. Wie kan me helpen? Evt ervaringsdeskundige of iemand die er ``gewoon`` veel van weet. Ik zou het erg op prijs stellen!
Omdat ik niet zo lang/vaak kan internetten zou ik graag meel ontvangen ipv reacties op dit stuk online, zodat ik die in eigen tijd en tempo kan lezen. Bedankt alvast!