Curacao Forum

Curacao Forum Huur prijzen ?

Huur prijzen ? IP: x
Dave 8/19/2006-8:24:34 AM
hoi,

ik ben al een poosje rond aan het speuren op internet, opzoek naar een toekomstige huur woning/app op curacao. zo heb ik ook diverse makelaars site`s bekeken op www.curacao-samenleving.pagina.nl Maar wat ik me afvroeg; staan die huur prijzen vast of valt daar over te onderhandelen ? wat zijn jullie ervaringen er mee??? je zou toch zeggen dat dit mogelijk is gezien het grote aanbod en leeg stand?

Groetjes Dave

RE: Huur prijzen ? IP: x
tom 8/20/2006-3:32:11 PM
ik volg de markt al zo`n 2 jaar, degene die omhoog zit betaald........ zoals b.v. een desperate stagiar word op een vriendelijke manier uitgeknepen, in mine opinion.
verders zijn er makelaars waar het wel doorstroomt wat verkoop betreft, je kunt je echter afvragen tegen welke verkoopprijs?? er zijn ook ``makelaars``/ huisjesmelkers /kamerverhuurders die het zout in de pap niet verdienen.
de markt word dan ook kunstmatig hooggehouden , naar nederlandse ``normen en waarden``.Je kunt ook zeggen de markt word verziekt/zwaar overgewaardeerd.
of dat je iets koopt huurt, fiets huis , vishengel, onderhandelen is op zn plaats.........immers zijn deze lieden daar niet armer op geworden!!
huren via een echte huiseigenaar, dus niet via ``makelaars `` is een goede optie......beter een huis kopen!!

RE: Huur prijzen ? IP: x
jp 8/21/2006-3:39:00 PM
huren is erg duur.
kopen is goedkoop

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.