Curacao Forum

Retour Curacao vanaf €529, incl. belastingen & toeslagen met KLM

Curacao Forum Hooks hut

Hooks hut IP: x
A.G.W. van Hees 4/1/2007-10:39:35 AM
Op 24-03-2007 gingen wij, tussen de middag, eten bij Hooks hut, tenminste dat dachten wij. Het was vrij rustig toen we kwamen, maar het werd alras drukker en drukker. We konden gelijk bestellen en ons drankje werd ook meteen geserveerd. Helaas bleek na een uur dat er nog steeds geen warm eten geleverd werd en dat niet alleen bij ons. Mensen naast ons, die later waren gekomen, gingen klagen en kregen ineens wel wat te eten. We vroegen toen beleefd hoe het met ons eten was en toen bleek hoe onbeschoft het personeel was. Men had, waarschijnlijk van iedereen, alle bestellingen laten liggen en vlak voor één uur doorgegeven aan de keuken.

De bediende beweerde dus dat we pas 23 minuten op ons eten aan het wachten waren, terwijl dat reeds een uur was. Toen wij dat melden, werden wij niet gelooft! We hebben ons drankje afgerekend en zijn vertrokken.

RE: Hooks hut IP: x
Rick 4/2/2007-10:14:05 AM
Ik heb zelf wel goede ervaringen met het personeel bij Hooks hut. Vriendelijk beleefd en een snelle bediening. Daartegen ga ik nooit meer bij Contiki beach eten dat was superslecht..

pjotter 4/9/2007-8:17:17 PM
het was in een woord FANTASTISCH het echte caribien gevoel,beter als waar op het eiland

olga 4/11/2007-3:04:13 PM
raar ik vind de bediening ook prima hoor alleen de gamba;s lustte ik niet, met schil en al geroerbakt blehhhhh

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.