Curacao Forum

Curacao Forum Grond te koop

Grond te koop IP: x
Emers 10/1/2006-8:26:46 AM
Hallo beste lezers,

Dit bericht is voor mensen die er seriues denken om een stuk grond te kopen op Curacao.

Als je er seriues reageert op deze advertentie dan zal ik jou ook oprecht alle informatie geven hier over.

Het is zo: wij hebben een flink stuk grond te koop bij Kintjan(grondoppervlakte 37.77a) het licht ongeveer achter het wijk vredenberg. Het is nog niet bouwklaar. Het uitzicht is adembenemend mooi. Met heel veel mogelijkheden, je kan zowel een huis als een bedrijf hier op bouwen. Als je de watertank kent bij Kintjan daar naast is dit stuk grond. Als je bij Salina staat en je kijkt omhoog zie je deze tank staan.

Ieder seriueze koper wordt oprecht behandeld.

Met vriendelijke groet,

Emers

RE: Grond te koop IP: x
Dirk 10/2/2006-11:06:17 AM
wat mag het opbrengen? wat moet er nog gebeuren om het bouwklaar te maken? mvg Dirk

dennis 10/2/2006-11:45:02 AM
ik zou ook graag meer info willen je kan me mailen d.kouwenhoven@wanadoo.nl

Emers 10/4/2006-11:04:11 AM
Beste Dirk,

Mijn vraag aan jou is, ben je alleen nieuwsgierig of heb je inderdaad serieuse interesse op dit stuk grond.

Om het bouwklaar te maken moet er dus van alles aan gedaan worden.

Woon je momenteel op Curacao, of zit je in Nederland. Als je op Curacao woont kan je een kijkje gaan nemen dan heb je een idee waar over het gaat.Het staat op een hele hoge helling(heuvel). Naast een resort.

Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt,ik wil zeker weten of je inderdaad interesse hebt en niet alleen nieuwsgierig.Heb je ervaring met het kopen van grond op Curacao?

Als je me jou e-mail adres geeft kan ik jou hier over meer te vertellen.

Met vriendelijke groet,

E.P. 10/7/2006-9:39:15 PM

Heer Emers,

Ik constateer enige terughoudend in uw antwoorden en begrijp dat volkomen.

Om privacy overwegingen verzoek ik u viendelijk, bij gelegenheid, contact met mij op te nemen via 525 54 81.

Groet,

sinfo 1/5/2007-12:14:46 PM
Ik will graag weten war ik op curasao een stuk grond kan kopen mar wel goedkoop,maar het moet wel ongeveer 30 a 50 vierkante meters zijn

JaapB 1/5/2007-3:11:24 PM
Beste Sinfo, wat wil je op 30 m2 bouwen een paalwoning?

dushi 1/5/2007-5:49:23 PM
Hahahaha.... Jaap ik schoot gigantisch in de lach bij jouw reactie... Misschien wil ie wel een blokhut van 6 bij 5 bouwen...
Sorry, normaal zou ik nooit reageren op dit soort reacties, maar moest er gewoon enorm om lachen!! 30 m2....LOL
Ayo!!

RE: Grond te koop IP:80.126.161.201 x
rosenberg 3/22/2008-9:53:33 AM
Graag info per mail

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.