Curacao Forum

Curacao Forum Gratis ICT adviesdag

Gratis ICT adviesdag IP: x
Hessel 2/27/2005-6:46:06 PM
Wij willen ons (zakelijk) orienteren op Curacao. In plaats van geld steken in marketing of marktrapporten wil ik ondernemers op Curacao op een andere manier leren kennen. Ik bied voor de eerste 10 ondernemers (midden- en kleinbedrijf) die interesse tonen een gratis adviesdag aan op het gebied van internet of elektronisch zakendoen. Geen verdere verplichtingen maar hopelijk krijg ik via u en uw collega`s meer inzicht in het zakendoen op/met Curacao.

Interesse? Stuur svp een e-mail naar hesselv@zonnet.nl
Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op.

RE: Gratis ICT adviesdag IP: x
webmaster 3/2/2005-4:41:04 PM
Misschien is het een idee om toch eerst wat meer informatie over uw bedrijf op de site te zetten. Verder denk ik dat dit niet de beste plaats is om dit soort dingen te regelen. <a href=``http://www.zakelijkcuracao.com`` target=``_blank``>Zakelijk Curacao</a> is hiervoor wellicht beter geschikt.<BR><BR>Met vriendelijke groeten,<BR>De webmaster@willemstad.net

RE: Gratis ICT adviesdag IP: x
Hessel 3/3/2005-7:20:12 AM
Ik wilde inderdaad niet met een reclameboodschap komen, vandaar ook mijn prive e-mail adres. Ben gewoon nieuwsgierig naar eventuele mogelijkheden op Curacao. Zal op uw verzoek in het vervolg andere kanalen in zetten. Excuses voor eventueel ongemak.

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.