Curacao Forum

Curacao Forum Emigreren naar Curacao

Emigreren naar Curacao IP: x
Angel 12/24/2006-7:02:32 AM
Graag zou ik in contact willen komen met Nederlanders of Antillianen die lange tijd in Nederland heben gewoond en naar Curacao zijn verhuisd.
Ik van Antilliaanse afkomst (24 jaar) woon nu al 21 jaar in Nederland. Mijn partner is half Antilliaans half Nederlands, maar heeft niet heel veel van zijn Antilliaanse achtergrond meegekregen.
Wij hebben hier een huis gekocht en hebben beide een goede baan.
Nu willen wij over een jaar gaan emigreren naar Curacao.
Waar moeten wij op letten qua werk, woning kopen, de taal en verblijfvergunning (voor mijn partner) enz enz.

Graag alleen serieuze reacties.

Met vriendelijke groet,
Angel

RE: Emigreren naar Curacao IP: x
JaapB 12/25/2006-7:49:31 AM
Beste Angel,
Dit forum staat boordevol informatie. Er is zelfs een zoekfunktie. Kijk nu eerst eens wat je zelf kan vinden en kom dan met specifiekere vragen, want zo reageert er niemand. Je vraag komt overeen met de categorie ``Wat is de zin van het leven?``. Wij willen allemaal energie steken in het zinvol beantwoorden van vragen op dit forum, maar we verwachten ook dat de vraagsteller enige moeite doet om een zinvolle vraag te stellen, waarbij de antwoorden niet een paar topics eerder al gegeven zijn. Veel succes.

rob 12/25/2006-4:08:33 PM
jaap heeft wel een beetje gelijk. dit soort vragen komen wel erg vaak voorbij op dit forum

Angel 12/26/2006-1:56:15 PM
Ok goed idee!

Angel 12/26/2006-1:57:25 PM
Waar is die zoekfunctie dan??

Theo 12/26/2006-4:54:24 PM
Angel, wij willen ook aankomend jaar gaan emigreren naar curacao, wellicht kunnen we elkaar helpen! Mail gerust of reageer via onze site www.reichgelt.com.
Heb ook nog geen zoekfunctie ontdekt op dit forum overigens Jaap.

JaapB 12/27/2006-10:09:03 AM
Hoi Angel, de zoekfunktie staat op de homepagina dus op www. willemstad.net links boven in een grijze balk. Succes met het zoeken en vinden.

Angel 12/27/2006-2:13:29 PM
Theo, ik heb op je site gereageerd. Lijkt me geweldig om in contact te blijven!

Jaap, harstikke bedankt voor je tip!

Theo 12/28/2006-5:47:53 AM
Jaap, die search werkt voor geen meter. Als ik op ``jaap`` zoek vind ie niks terwijl je naam toch echt in deze berichten voorkomt. Dat geldt overigens ook voor alle andere zoekwoorden die ik invoer. Jammer dus.

Angel, leuk heb je gemaild, we houden contact.

JaapB 12/28/2006-11:13:13 AM
Beste Theo, even ``jaap`` in de zoekfunktie ingevoerd en: ``Resultaten 1 - 10 van circa 17 van www.willemstad.net voor jaap. (0,14 seconden)``. Hij doet het als een tierelier. Je moet wel bij het popup-scherm www.willemstad.net selecteren, want anders gaat hij het web op en dan krijg je nog veel meer ``japen``. Gewoon nog even proberen. Hou vol, het lukt je best en je hebt toch nog een paar vrije dagen.

Theo 12/28/2006-2:25:20 PM
Haha je bent wel positief Jaap ;-) Misschien komt het omdat ik op de Mac zit, het lijkt op een typisch Windows menuutje (niet handig voor een website overigens). ik zal het eens op de pc proberen binnenkort. En ten aanzien van die vrije dagen moet ik helaas wel werken (als een van de weinigen)!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.