Curacao Forum

Retour Curacao vanaf €529, incl. belastingen & toeslagen met KLM

Curacao Forum Bent u op zoek naar juridisch advies?

Bent u op zoek naar juridisch advies? IP: 83.163.12.171 x
Legal Excel 6/27/2009-9:17:02 AM
Legal excel is een jong en dynamisch bedrijf dat in deze moeilijke tijden de helpende hand reikt aan hen die zich geconfronteerd zien met juridische problemen en zelfstandig of met behulp van derden er niet goed uit kunnen komen.

Wij beschikken over de expertise en de vaardigheid om efficiënt en zonder al te hoge kosten juridisch hulp te bieden aan diegene die dat nodig heeft.

Onze hulp bestaat onder andere uit:
- het schrijven van brieven;
- het opmaken van verzoekschriften;
- het opmaken van bezwaarschriften;
- het behulpzaam zijn bij het invullen aanvragen voor een verblijfsvergunning dan wel verlenging daarvan;
-hulp bij problemen rond uitkeringen

Wij bieden tevens , tegen een laag tarief, de service om een jaar lang (zonder verdere extra kosten) onze hulp te krijgen bij juridische tegenslagen.

Wij kunnen met U communiceren in het Nederlands, het Engels en het Papiamentu (dat is de taal die op de Nederlandse Antillen wordt gesproken).

Voorts bestaat de mogelijkheid om thuis onze service te ontvangen.

Wacht dus niet met uw probleem en neem direct contact met ons op om u te vergewissen van waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Contactpersoon : Dhr. G. Maduro
Bezoekadres (alleen met afspraak):
Sikkelstraat no. 53-b,
3075 CK te Rotterdam

tel./faxno. 010-2266787/
Mobielno. 06-12021119/06-81770178
contact via e-mail: legalexcel@hotmail.com

RE: Bent u op zoek naar juridisch advies? IP:64.255.180.57 x
king 7/7/2009-1:11:23 AM
geachte,mnr!

ik ben de heer king en ik wou gaan werke in curacao en ik ben een surinamer en vertrek eind augustus naar daar en kunt u my aub daarmee helpe voor een redelyke prys?

ik dank u!

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.