Curacao Forum

Curacao Forum Basisscholen

Basisscholen IP: x
Debby 7/28/2006-10:33:20 AM
Weet iemand misschien een goeie nederlandse basisschool ik heb er een aantal gevonden maar ja van internet is het altijd moeilijk om een beeld te krijgen. Wij gaan eind augustus op verkenning en hoopte alvast van iemand een goeie en leuke basisschool door te krijgen zodat wij daar eens langs kunnen gaan als we daar zijn. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt

RE: Basisscholen IP: x
Anna 8/1/2006-9:28:33 PM
Een leuke school is de Johan van Walbeeckschool; ook Pire College is de moeite waard

jeedee 1/2/2007-1:59:25 PM
Word er op het pire college ook nederlands als instuctie taal gevoerd?

Len 1/2/2007-2:16:27 PM
Ja, op het Pire (tegenwoordig heet het anders) is de instructie taal NL. Je moet wel katholiek zijn.
Mijn drie kids zitten erop...

jeedee 1/2/2007-2:38:05 PM
hoi len,
ik ben zelf wel katholiek maar de kids zijn niet gedoopt of zo. Maar zitten hier in nl wel op een rk school. Kunnen ze dan daar wel geplaast worden? En hoe gaan de inschrijvingen enzo?
bedankt voor je reactie

janine 1/3/2007-12:07:16 PM
hoe is de pire college aangeschreven?? Weet iemand dat?

Len 1/3/2007-1:44:25 PM
Pire staat heel goed aangeschreven! Inschrijven eind van het jaar (eind schooljaar eigenlijk, net als alle andere scholen).
Of als je tussenin komt, gewoon langsgaan! Hoofd van de school, mevr. Hallman, is erg aardig en denkt graag mee, maar hou rekening met wachtlisjten (net als alle NL scholen).
Ik ken mensen die hun kinderen lieten dopen, om zo wie zo op een NL school te komen , want ook de protes. scholen vragen vaak om doopbewijzen...

<Terug naar Overzicht>

Antwoord
Naam Uw IP Adres wordt opgeslagen wanneer u een boodschap achter laat.
Titel
Antwoord
Deltaworks Webdesign

copyright 2007 by Deltaworks Inc.