Wij zijn voornemens om in augustus 2006 naar curacao te gaan enwel naar het Avila Beach Hotel, waar we een Blues wing kamer op het oog hebben.
Wie heeft hier ervaring mee? Is het ``park`` toegankelijk voor rolstoelgebruik? En hoever is het nu daadwerkelijk naar Willemstad vanaf dit hotel, in de reisgidsen staan nl. verschillende afstanden/tijden genoemd.
Verder is alle informatie die jullie ons kunnen geven over curacao én het Avila Beach Hotel van harte welkom!!!
Hi, ik kan je niet met zekerheid zeggen of het toegankelijk is voor rolstoelgebruikers, volgens mij niet eerlijk gezegd. Het hotel op zich is mooi, maar de wijk waar het staat zeker niet. Geen straat om effies een blokje om te kuieren!!!!Veel chollers(zwervers)etc....Op zich heel centraal vlak bij de stad hoor en aan het strand, da`s een plus!!!
De Blue Wing is alleen te bereiken via een houten opritje op een trappetje van een tree of 4. Zelf loop ik ook slecht en zit ik regelmatig in een rolstoel. Ze hebben ook mooie kamers aan de andere kant, Belle Aliance en die zijn veel beter voor een rolstoel. ook dichter bij het parkeerterrein in geval jullie een auto huren. Overdag is wel te lopen naar de stad, maar wel erg warm ! Met de zwervers vind ik het wel mee vallen. We gaan elk jaar. Als het donker is is het niet aan te raden. Te gevaarlijk. Verder is het een prima hotel. Vraag wel een kamer op de begane grond, want er is meestal geen lift. Ze zijn nu aan het verbouwen, dus ik weet niet hoe het straks is. Avila heeft een prima site, waar je ook info kunt krijgen. Verder bellen wij vaak even om de boeking te verifieren, zodat ik zeker weet dat ik begane grond heb. Succes !